JULEMORGEN

Hei, dere! Titter bare innom for å ønske alle en GOD JUL ♥ Vi hadde litt julemorgen med Stella i dag. Hun fikk ny lekeball (som hun allerede elsker) og litt julegodt.. 

Også var det min tur.. Jeg fikk en herlig bodylotion (bombshell) fra Victorias Secret og et kjempefint skjerf. Alltid like hyggelig når Ulrik kommer hjem fra jobb 😀 


Nå skal jeg en tur ut for å fikse de siste tingene som står igjen før jul. Alle gaver er heldigvis i boks. Men jeg mangler litt småting til huset og meg selv. Strømpebukser for eksempel.. Det glemmer jeg alltid å kjøpe.

Vi blogges senere!  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg