PENE JENTER INSPIRERER MEG

Jeg synes det er morsomt at det har blitt så mye snakk rundt dette med sjalusi overfor andre jenter. Er det en ting jeg faktisk liker, så er det jenter som bryr seg om utseende og tar seg godt ut. Slike jenter inspirerer meg. 

Jeg elsker å omgås pene jenter. Det gjør meg verken usikker eller sjalu. Jenter som legger litt ekstra energi i seg selv får tommel opp av meg. Det handler ikke om å ha drømmekroppen eller det perfekte utseende (hva enn det er). Det handler om å bry seg. Kun det.

Vi jenter er generelt dårlige til å gi hverandre komplimenter. Generøse når det gjelder kritikk, men rett og slett gjerrige på komplimenter. Vi liker at andre sier hyggelige ting om oss. Alle gjør det. Ekstra hyggelig er det jo om det sies direkte til oss. Da husker vi det i lang tid. 

Jeg er sikker på at det er flere enn meg som synes at hyggelige ord fra en fremmed jente betyr så mye mer enn hyggelige ord fra en fremmed gutt. Når komplimentene kommer fra en gutt til en jente føles det fort som flørting. Det trenger nødvendigvis ikke være det, men ofte er det slik. Det finnes såklart unntak.

Jeg har lyst til ål gi dere en utfordring, jenter.. Håper dere tar den!

Gi et kompliment på utseende til en jente i dag. Gjerne til en du ikke kjenner så godt fra før. Jeg lover dere at det føles godt 🙂

 

Nå skal jeg en liten tur i bogstadveien og videre på familielunsj. Dette blir en fin dag. Kjenner at julestemningen er på vei. Følg meg gjerne på @pilotfrue for flere oppdateringer  

    

 

 

 

6 kommentarer
    1. Er så enig 😀 Jenter må lære seg å være glad på andre jenters vegne og legge bort sjalusien.
      Du ser kjempebra ut, og jeg elsker antrekket 🙂 God jul!

    2. Åh så fantastisk hærlig innlegg vakre deg! Det var deilig å lese, og jeg er så enig med deg. Sjalusi er også en forferdelig ting og kan virkelig ødelegge! Nei dette var et lyspunkt altså 🙂 Jeg synes du var utrolig nydelig.. Flott holdning der det også lyser god energi av deg <3 Ønsker deg og dere som leser dette en fantastisk god jul! Måtte den bli fredelig og minneverdig <3
      Juleklem fra meg <3

    3. Så varmt innlegg!
      Det er dette ved din skriving som jeg liker. Den positive og gode vinklingen på de “vansklige” tingene (for mange).
      Det handler om å bruke energiene sin på noe positivt og konstruktivt for seg selv- og slik sett bli et vakrere menneske- fra innsiden og ut. Ikke ved å rekke ned på andre, for så å føle seg bedre.
      Du inspirerer meg!
      Ha en flott dag, Julianne.

    4. Bra initiativ 🙂 Jeg tar den 🙂
      Er heldigvis såpass heldig at jeg har trygge og selvsikre venninner rundt meg som både gir skryt og ærlige tilbakemeldinger <3
      Ha en flott lørdag <3

    5. Kunne ikke vært mer enig! Jeg har faktisk aldri skjønt de jentene som er misunnelig eller sjalu på andre fordi de er pene eller har fine klær/sminke osv. La de heller være en inspirasjon, hvis de har noe du ikke har så jobb for å få det samme hvis det er det du ønsker! Vi må bli flinkere å stå sammen, bygge hverandre opp og støtte hverandre. Å rakke andre ned gjør en ikke til en bedre, penere, morsommere eller mer interessant person! Stå på videre, bloggen din er virkelig et frisk pust og du er helt nydelig! God jul til deg og dine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg