SLAPP FREDAG

Jeg lever ennå, til tross for en haug med krasse kommentarer. Hadde aldri trodd at lille meg kunne engasjere/provosere så mange..Der tok jeg feil. 

Ulrik dro akkurat avgårde til Stockholm for julebord med gutta, mens jeg er hjemme alene med Stella (hunden min). Jeg har som dere ser på meg treningstøy. Og nei, det er ikke fordi jeg skal på trening, men fordi jeg ikke orker å ta på meg noe annet i dag. Jeg pleier å bruke det “trikset” der når jeg må ut av døren, men egentlig bare vil bli innendørs. Da ser folk på meg som sporty, ikke slapp. Funker hver gang (spesielt dagen derpå.)

Jeg sparer derfor outfitbilder til i morgen. Da skal jeg pynte meg. Det blir en helaften som starter med julelunsj på Theatercafen. Gleder meg veldig!  

Nå skal jeg sette i gang med litt pynting her i huset. Ulrik mener at vi har altfor lite julepynt, mens jeg har aldri bodd i et mer julete hus i desember.. Jaja, får vel gjøre mannen glad. Det er jo tross alt jul. Det som gjør han glad, gjør meg glad 😀 Jeg får starte med treet. Har kjøpt inn masse hvite kuler, rødt silkebånd og godteri stenger (vet ikke hva de heter). 

Blir mørkt ute før jeg er ferdig, så viser dere resulattet i morgen. Ha en fin fredag, folkens! 

7 kommentarer
    1. Ser du jobber freelance..? Når skrev du sist noe av betydning? Virker på meg som du kun driver å roter rundt med ting som ikke betyr noe som helst. Hvis du er like “tjukk I hue” som du fremstår så synes jeg synd på han du er gift med, men tviler på at han gidder å dra rundt på deg pga hva du har i hodet…. Ha en god dag.
      PS: Det går tretten av deg på dusinet…

    2. Herregud, så unøvendig kommentar over, Hva har det å si for deg, Jørn; hva hun driver med? Du bryr deg tydeligvis nok til å gå inn og lese og kommentere. Skaff deg et liv!

    3. Stine: Hehe! Stikker man seg ut så må man tydeligvis ta til ta i mot alle slags uvesentlige kommentarer. Hyggelig at du leser bloggen forresten 😀

    4. Jørn Larsen: Oida, tenker det var godt å få ut! Håper du fikk det bedre med deg selv.
      Og jeg er glad jeg ikke er dama di(hvis du i det hele tatt er en mann da) For jeg kunne ikke hatt en som er så innlysende ufin og stygg med andre. Og har du dame, så er sikker hun av samme negative salget.
      Julianne: Er det ikke trist med slike mennesker som tror at deres stygge og negative tilbakemeldinger er så inmari viktig for verden? Huff, må nesten smile litt av slike mennesker. Ikke bry deg- selv når ting føles litt tussig.
      God klem til deg 🙂

    5. Kunsten er å ikke ta noe personlig – eller alvorlig 🙂 dvs å ikke bite på agnet…. Projiseringer vendes alltid tilbake til den som sender dem ut – dersom man ikke biter på agnet og tar det personlig. En klem til Stellusen og deg og en riktig god jul

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg