NÅR KJÆRESTEN DIN LIKER ANDRE JENTER

Har du noen gang lagt merke til at kjæresten din liker bilder av andre jenter? Da tenker jeg først og fremst på bilder som ligger på Facebook og Instagram. Bilder som jenter legger ut av seg selv. Jeg mener at det er en uskreven regel rundt akkurat dette. Rett og slett fordi det føles ubehagelig for jenta i forholdet. Ofte tør vi ikke å si ifra om slike “bagateller”, da vi er redde for å bli oppfattet som en sjalu person. Noe vi i utgangspunktet ikke trenger å være for å reagere på ting.

Det finnes en type bilder som jenter legger ut kun for å få bekreftelse på at de ser bra ut (typ selfies). Jeg tar mange slike bilder selv, men disse bildene er ikke ment for andre gutter/menn som er i forhold. De er ment for venninner og inspirasjon til mine følgere. Jeg vet jo at det finnes både gutter i forhold og familiefedre blant mine følgere. I tillegg har jeg jo valgt å ha åpen profil på Instagram på grunn av bloggen, men jeg synes likevel det er trist hvis jeg opplever av en godt gift mann liker mine selfies. Spesielt hvis bildet ikke gir noen mening. En annen ting er hvis bildet har en form for tekst som enten er morsom eller har et slags poeng. Da blir det en helt annen greie. 

Ulrik (samboeren min) og jeg hadde tidlig denne samtalen, og det er jeg veldig glad for i dag. Jeg slipper unna den usikkerheten som kan oppstå i slike situasjoner. Det gjelder jo forsåvidt Ulrik også. Men i og med at jeg kjenner så mange jenter som føler på dette, så valgte jeg å ta for meg jentas ubehag denne gang. 

Rådet mitt er å snakke om det når det skjer. Ikke to uker i ettertid, som de fleste gjør. Gjør du det er det større sjanse for at du starter en krangel som du kunne ha unngått ved å ta det mens ting er ferskt. Jeg ville heller ikke tatt opp dette dersom du kun har en mistanke om at kjæresten din er en “sånn type”, uten å ha opplevd det selv. Det kan jo hende at du tar feil (forhåpentligvis) og da vil denne samtalen kun skape dårlig stemning mellom dere.  

Som i alt annet..Det finnes ingen bedre løsning enn kommunikasjon mellom to mennesker som er glad i hverandre. Snakk om det som skjer når det skjer. Da er det enklere for deg å forklare og for den andre personen å forstå deg.

54 kommentarer
    1. Hva med jenter som liker halvnakne bilder av gutter? Ingen som sier noe på det. Mener at det er forskjell på om en gutt liker en selfie fordi det er et fint bilde, eller om han liker henne.

    2. Jeg er faktisk helt uenig med deg. Det betyr jo ikke at han har en intensjon i å være utro selvom han liker et bilde av noen andre på et sosialt medie.. Om den tilliten mangler i forholdet, så er det et ekstremt dårlig utgangspunkt? Dersom man “reagerer” på en sånn bagatell så er man jo sykelig sjalu…

    3. Hva med å å ikke være så mye på sosiale medier og heller kose seg med kjæresten sin? Sku tro interessen av andre var mer eller mindre fraværende når man har funnet noen man er glad i…
      Og hva med respekten for den andre?
      Man er jo ikke blind fordet om man har kjæreste, men å oppsøke bilder for å se det er vel en liten forskjell.. Ser man etter noe bedre?
      Dyrk den du har og se hvor deilig man kan ha det sammen enn å sitte på medier å glane og fantasere…!
      Hva er vel ikke bedre enn at den dama eller gutten man er sammen med får bedre selvtillit pga deg, og som vil føre til mer gøy,god stemning, kos og deiligere og hyppigere sex?
      Fokuser innover og ikke utover når du skal være i et forhold..
      Se, ikke glane.. Ikke oppsøke for å “se “.

    4. Det samme med alle SK14/bikinibildene. Ikke særlg morsomt om noens kjæreste har likt nesten alle bikinibildene som er å finne på instagram og fb

    5. Helt enig! Hadde en samtale med kjæresten veldig tidlig i forholdet om nettopp dette. Skulle virkelig ønske vi begge var mindre på sosiale medier, siden det ofte starter småkrangler, men sånn er vel generasjonen vår. Er hvertfall veldig glad for at vi har god kommunikasjon – ingenting som er bedre enn det 🙂

    6. Er noen ting jeg reagerer på i teksten…
      Hvis du eller jenta er redd for å ta opp en sånn bagatell i et forhold er det bare å slå opp as. Når man er i et forhold må man kunne snakke om alt…
      For det andre synes JEG at man burde kunne like andre jenters bilder. Hva er galt med et fuckings “like”? Har vi blitt så oppi sosiale medier at vi ser på oss selv ut ifra hvor mange likes man får?? Man må kunne synes noen er deilige eller vakre selv om man har kjæreste, herregud…. Det betyr ikke at han vil være utro.
      Jeg hadde ikke følt det var rart hvis kjæresten min så på en halvnaken mann, hvis hun bare brydde og viste at det var meg hun ville ha og hun sa det til meg.
      Synes dere jenter overreagerer noen ganger, men jeg kan ta feil.

    7. Om man ikke stoler såpass på kjæresten sin så skjønner jeg ikke poenget. Hadde jeg stolt på kjæresten min(har ikke kjæreste, derfor det står på den måten) hadde det ikke vært et problem for meg om han likte bildet til venninna si. Noe annet er om han hadde kommentert bildene, men en jævla “tommel opp” på et bilde fordi han syntes bildet var fint? Nei, det skulle han fått lov til! 🙂

    8. Hehe. Sa “Når kjæresten liker andre jenter” til typen min nettop, før jeg trykket inn på innlegget ditt… så begynte jeg å lese. Og så fortalte jeg med en gang at “jeg hadde fått ganske vondt om du gjorde det”. Så vips, var den diskusjonen tatt. Han var helt enig om at det er unødvenig å like andre bilder. 🙂 Tipp topp!

    9. Skjønner poenget ditt. Det er vel ikke det at en enkel “like” er så grusomt, men hva er poenget? Det er jo iallefall ikke med på å skape noe positivt. Tenker at om det er familie eller nære venner som begge i forholdet kjenner og har tillitt til så er det ikke så farlig, men hvis det er snakk om en som trykker liker på bilder fra mange han/hun ikke kjenner så skjønner jeg ikke poenget. Hvis ikke du er intr. i oppmerksomhet fra personen som eier bildet, så oppnår du ikke annet enn å evt. skape usikkerhet hos kjæresten din. Det handler vel ikke om at man tror at partneren er utro, men mer om at det er ubehagelig. Det kan jo være at man ikke får så mye oppmerksomhet/komplimenter fra kjæresten selv, og så ser man at han/hun gir de komplimentene til andre isteden. Da skjønner jeg helt ærlig at man blir litt skuffa. Heldigvis har dette aldri vært et tema for meg og kjæresten 🙂 Tror det er viktig å ikke være hysterisk på det. Kommer jo ann på type bildet og hvem det er, men er sikker på at mange trykker liker uten å tenke så mye på hvorfor. Men tror uansett at det er viktig å si ifra om man skulle føle på noe. Alltid bedre å være åpen om det enn å gå å gruble på det selv. Da blir man jo bare i dårlig humør!

    10. Er ganske enig med deg på noe av dette. Men kommer egentlig helt ann på hvilken jente det er. Er det noen han har hatt noe med tidligere så blir jeg jo veldig lei meg og begynner å tenke litt, men er det noen jeg vet han aldri har hatt noe å gjøre med og sånn så ser jeg ikke på det som noe problem så lenge ham ikke driver å kommenterer. Og om han skal like andre jenter sine bilder forventer jeg at han liker mine også. Jeg er veldig sjalu av meg og det er han å. Vi har snakket om dette flere ganger, men virker ikke helt som om han forstår, enda han vet selv hvordan han reagerer når jeg liker en gutt sitt bilde..:s

    11. I mitt forhold går det begge veier. Jeg har lov til å klikke “tommel opp” på en veninne sitt bilde og dama har lov til å klikke “tommel opp” på en kompiss sitt bilde. Vi begge syntes det er idiotisk å måttte legge fra seg slike ting selv om man er i et forhold. Blir dumt å bli mura inne.. Blir bare krangel av sånt. Been there, done that. Om jeg f.eks klyper en av mine veninner på rompa mens dama er der, ler ho bare litt og klyper andre siden av rompa. Som sagt, dumt å bli mura inne.

    12. Er faktisk helt enig. Jeg synes det blir som at kjæresten sier offentlig at han syns andre jenter er pene rett foran deg. Det er jo ikke farlig at han syns det, men det blir noe annet å skal gni det inn i trynet at han syns det i tillegg uten at du har spurt om det. Man får jo kanskje litt ubehag rundt den jenta hvis du er med kjæresten din og tenker” han syns hun er fin”. Det er bare ubehagelig. Jeg og typen hadde denne samtalen for kanskje rundt 1 år siden. Vi har vært sammen i 2 år og 4 måneder nå. Jeg forklarte situasjonen om hans “Likes” på facebook når det gjaldt jenter. Han forsto det ikke i begynnelsen. Han mente det bare var bagateller. At det bare vart “Likes” og at det vart ubetydelig. Men jeg forklarte at det gjorde meg sjalu, usikker, kvalm og lei meg. Han likte ikke heldigvis så ofte bilder av jenter utenom Bestevenninnen og det plaget meg pga deres fortid. Det var vanskelig for han å skjønne det, men etterhvert forsto han det. Det kan være sårende og vanskelig å ta opp i et forhold. Derfor er det viktig å ha en kjæreste som er forståelsesfull mener da jeg. I tillegg er dette gjensidig så jeg liker heller ikke bilder av andre gutter uansett om det ikke bryr han siden jeg mener det burde være rettferdig. Bra innlegg! Og ja, det er en uskreven regel.

    13. Jeg mener at det ikke burde bli oppfattes som utroskap hvis noen liker ei/en annen sine bilder selv om man er i forhold. Det er ikke akurat noe flørtete å like andres bilder som blir lagt ut. Man skal kunne stole på hverandre i et forhold og det burde være lov å like ei venninne eller en venns bilde. Det blir litt ekstremt om det skal være sånn og det vill heller ikke være et bra forhold.

    14. Som en heller uopplyst student må jeg si at du virkelig ikke har oppfattet en liten ting om verken Internett eller oss gutters natur. Når jeg møtte min kjæreste stoppet ikke resten av livet mitt, jeg kan fremdeles gjøre hva enn jeg vil, innenfor rimelighetens grenser. Når du da skriver som du gjør, så skriver du også at det er fullstendig galt å bli riv ruskende sinnsyk over en så liten ting som en like. Du skriver at dine selfies er ment for venninner og følgere, men ikke for gifte menn eller de som er i et forhold. Sist jeg sjekka så var det ikke deg som fikk nobels fredspris, for hvis du er en så fantastisk person som tenker på alt og alle så vet jeg hvem som vinner neste år. Jeg mener ikke at du er noe som helst fæl eller grusom, men om dette virkelig er et problem i forholdet ditt så må du finne deg en mann som adlyder ditt minste lille vink. Jeg kunne aldri klart å være i et forhold med noen som holder på sånn som deg. Stikk fingeren i jorda og røsk huet opp av navelen for om du fortsetter sånn som det her så kommer du aldri til å ha det bra. Fokuser på det som er viktig, bygg opp deg sjæl, og for all del, voks opp!

    15. Jeg ønsker ikke å fornærme deg, men det du skriver her, samt din aktivitet på bloggen, blir nærliggende hyklerisk. Du tillater ikke din kjæreste å like andre jenters bilder, men samtidig legger du ut lettkledde treningsbilder av deg selv hvor jeg tror du prøver å gjøre deg finest mulig. Jeg velger å snu på dette – hvorfor gjør du deg fin for andre enn kjæresten din? Svaret er enkelt; jorden slutter ikke å gå i bane rundt sola fordi man får kjæreste. Forventer du også at kjæresten din skal slutte å ha kontakt med sine jentevenner? Hvis du, og andre jenter og gutter, blir usikre på sin partner fordi han eller henne liker andre bilder (som ikke nødvendigvis behøver å være seksuelt ladet) så er heller det problemet du/dere burde ta tak i. Tenk heller på at han/hun valgte deg, og da må man også være sikker på at det er noe partneren ønsker. Jeg har vært gift i snart 10 år, og selv om jeg liker et bilde på facebook av ei vennine, så betyr ikke det at mine intensjoner er annet enn å gi henne et enkelt kompliment i form av en simpel like. Min kone gjør nøyaktig det samme på hennes profil. Det er ikke ment som seksuelt, eller en offentlig bekreftelse på at jeg heller skulle ønske jeg var med henne. Det vet både min kone og jeg.

    16. Jeg er enig i den forstand at det er ekkelt om
      Kjæresten skal holde på å like bilder til andre jenter,
      Og her kan man kalle oss jenter sjalue, for det er det vi er.
      Men det er jo logisk, selv er jeg ikke av typen som legger ut
      Bilder av meg selv 24/7.. Men det som faktisk gjelder er jo å
      Ha en kjæreste som forstår deg godt og at man er likegyldige.
      Da vil du heller ikke oppleve slike ubehageligheter..

    17. Ikke legg ut bilder av deg selv som trekker oppmerksomhet. Hvisdu ikke vil at gifte menn eller menn i forhold ikke skal like. Menn kan føle det på samme måte. Ja slike menn finnes. Er du i et forhold så drit i alt anti sosialt på nettet som facebook. Instagram og slikt tull… ta deg heller tid til ting som betyr noe istedefor å være klistra til en skjerm….

    18. Fett at du tar opp dette. Jeg sliter med det samme i mitt forhold. Hver gang jeg tar opp dette blir det ett helvetes. Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre.

    19. Alle menn “liker” andre damer enn kjæresten sin, ofte i tillegg til å like kjæresten sin. Alle menn. Du ber om at din kjæreste går altfor langt i sine bestrebelser for å glede sin altfor kravstore (og urealistiske) kjæreste.

    20. Hvorfor har jeg ikke lest denne fantastiske bloggen før? Det er så morsomt for det er akkurat slike ting du skriver om som jeg tenker en del på 🙂 stå på videre, du er kjempeflink! Her er det bare å bli fast følger! Ha en fin dag

    21. Både kjæresten og jeg liker bilder av andre hvis vi synes de er fine. Jeg kan synes andre er attraktive selv om jeg så klart ikke vil ha noen andre enn han og det er det samme for han. Vi er begge trygge på at vi er tro mot hverandre og han får like nakenbilder om han vil. Da slenger jeg meg heller på og liker bildet jeg også om det er ei pen jente. Det er så klart noe annet om han hadde likt alle bildene til ei spesifik jente og ikke mine, men vi begge liker bilder litt som det kommer

    22. Dette må være det dummeste jeg har lest. Hvis kjæresten din ikke kan like et bilde av andre jenter, da er ikke forholdet mye å spare på. Det handler om tillit. Selv om han sier at en jente er pen eller liker et bilde av henne, betyr ikke det at han vil være utro mot deg. Kjæresten min kan si til meg at en jente er pen, jeg blir ikke sjalu eller lei meg av den grunn. Fordi jeg stoler på han og vet at det er meg han vil ha. Det er ingen skam å se på andre jenter selv om du har kjæreste, betyr jo ikke at forholdet er slutt av den grunn.

    23. Det var jo noe av det dummeste noen gang. Hvis typen din ikke får lov til å like sånne bilder (typ selfies)
      Burde ikke du da ikke få lov til å legge ut sånne bilder? Dobbeltmoral til de grader, stakkars gutt.

    24. Hadde blitt direkte deprimert om jeg var i et forhold med deg og ikke kunne like bilder av andre enn det grimme trynet ditt! Haha! God jul!

    25. Jeg er HELT enig i dette! Veldig flott skrevet!
      Jeg hadde en type som hadde en besteVennine han pratet MYE med. Å han likte bilder av henne på
      Facebook. Å han skjulte at han pratet med henne..
      Å sånt tull orker ikke jeg så det ble slutt.. Å det var da jeg
      Fant ut at han lå med henne osv:P

    26. “Jeg tar mange slike bilder selv, men disse bildene er ikke ment for andre gutter/menn som er i forhold. De er ment for venninner og inspirasjon til mine følgere.” Så det du sier er at du ikke legger ut bilder for at folk skal like disse fordi du er pen, men fordi du er en enorm inspirasjonskilde? Dette argumentet holder veldig dårlig, gjør det deg mer perfekt å lyve på denne måten?

    27. Noen her sier at en Like er ubetydelig og derfor er det helt greit. Isåfall er mitt spørsmål; Hvorfor i Helvete trykker du da på Like i det hele tatt hvis det er meningsløst?
      Uh, folk er jo faen meg helt dum i hodet for tiden. Likes, Selfies, Instagram og alt dette tullet er overhode ikke viktig i livet. Det er fjas og tull som stjeler tid.
      Min mann og meg holder oss langt unna det tullet der, resultatet er at vi er lykkelig, fornøyde, har masse fritid som vi kan bruke på annet enn å sitte med nesa ned i hver sin mobil. Vi kan faktisk snakke og diskutere sammen. Om han hadde trykket på Like på selfie av en annen dame så hadde jeg lurt på Hvorfor? Whats det fucking point. Det er et bilde av en dame. Om du syntes dama er fin, hvorfor i alle dager trykke Like? I don’t fucking get it.
      Men det gjør meg vel innhabil i denne saken. Takk og pris for at jeg ikke er med på denne Selfie bølgen. Den kan dere usikre jenter ha for dere selv.. Måtte le når jeg så gutta (brosbeingbasic, leste artikkel om de på nettet# som imiterte jenters instagram bilder. Da ble det TYDELIG hvor teit slike positurer er #OMG jeg er drittlei av trutmunner, halvnakne kropper og “ut på byn” sminke på hverdager bilder overalt. Hva er det som feiler så mange jenter for tiden.. Dette er ikke måten å få kvinnekjønnet til å virke mer intelligent#.
      Et tips til deg bloggeier er å slette alle de idiotiske kommentarene over som bare sprer piss og kaller deg bitch osv. Hvis du lar de stå så forer du trollene. Sletter du de så vil de sulte og finne seg nye jaktmarkeder #eller helst henge seg på rommene sine, det hadde gjort verden til et bedre sted. Piss off you losers.)
      Stopp verden, jeg vil av!

    28. Før facebook sin tid osv var det ikke noe likes og sånne ting. Hvis kjæresten hadde fått et fint bilde av en dame /type som var en kjenning eller helt ukjent hadde det aldri vært greit…
      Så hvorfor i alle dager skal sånne ting normaliseres egentlig??
      Slutt å lage faenskap og dårlig stemning bare fordi du mann eller kvinne må like andre istedenfor å respektere og bry seg om den du har..
      Skru av den jævla mobilen eller pcen og ta vare på forholdet deres, det er jo liksom det som er viktig?
      Hvis det å se på bilder og fantasere om andre er viktigere da betyr ikke forholdet deres en dritt, og da vet dere heller ikke hva kjærlighet er..
      Man blir ikke blind når man er sammen med noen, men faen man driter vel i å oppsøke fine bilder eller sitte med den fuckings pcen eller mobilen når man sitter sammen og skal ha det koselig, eventuelt deilig?
      Voks opp folkens! Facebook osv., bilder av han fine eller hun deilige er da ikke viktig i livet?
      Logg på livet..!!

    29. Kan ikke si jeg er helt enig. Jeg ville nok kjent et aldri så lite stikk om kjæresten min likte bilder av samme jente veldig ofte (men nå er jo jeg også en over gjennomsnittet sjalu person, så….), men jeg trykker selv like på andre gutter sine bilder i blant. Dette gjør jeg ikke fordi jeg er interessert i gutten. Grunnene mine er akkurat de samme som om hvis jeg trykker på en jentes bilde: bildet i seg selv er fint eller kult, har et budskap jeg liker eller jeg ser at de har gjort seg ekstra flid med utseendet og at de fortjener annerkjennelse for det. Klart man skal sette pris på det man har, og ikke trakte etter grønnere marker eller flørte usjenert med andre når du er i et forhold, men å gi en venn et kompliment som på ingen måte er romantisk ladet er ikke det samme.

    30. Litt gøy å lese kommentarene og se hvor mange som faktisk bryr seg om et “like”. Jeg trodde med engang da jeg leste innlegget at her er det sikkert mange som er uenig, men overraskende på meg så var det ikke det. Hvis man i et forhold er så usikker på seg selv at man bryr seg om hva kjærsten liker på Facebook og instagram er det allerede et stort problem mellom dere. Jeg syns det er helt greit at kjærsten min liker bilder av fine bilder/selfies av andre og jeg gjør det samme. Har man et godt forhold og stoler på hverandre så har ikke dette “liket” noen ting å si. Hvis det er et problem for deg/dere bør dere kanskje vurdere grunnstrukturen i forholdet. Tillit er alt.

    31. Jeg pleier aldri å kommentere på blogger, men dette provoserte meg. Jenter; dette er helt sinnsykt. Hva skjedde med tillit?
      Skal et likerklikk virkelig bety så mye? Jeg blir helt sjokkert over hvor sjalu dere faktisk er. Gutter kan ha venninner og jenter kan ha kompiser, uten at du har noe du skulle sagt? Når du møter denne kjæresten din så begynner du å blande deg i vennskapene hans – dere kan like gjerne ende det med en gang, for det forholdet kommer ikke til å vare. Du har ingen ting med å skulle bryte opp et vennskap som startet FØR (eller etter, for den saks skyld) noen visste om deg… Det værste er, at de fleste av dere mest sannsynlig har gode kompiser som dere garantert “liker” bilder på selv, tekster og ringer. Sett dere i kjærestens sted, om han hadde gjort det med sin venninne. Det hadde blitt balluba!
      Jeg støtter ikke utroskap, og mener at når man er i et forhold, så er man i et forhold. Det betyr ikke at jeg mistenker utroskap allerede ved “likes”. Det skal gå ganske mye lenger før han går over streken.
      Skjerp dere jenter – dette blir bare for dumt.

    32. Folk som definerer livene sine etter antall “likes” på nettet er en trist tapertrend i dagens samfunn. Folk av begge kjønn både kikker på og fantaserer iblant om andre selv om man er i et forhold, det er helt naturlig, og jeg ser ikke helt problemet. En god del jenter lever dog i den illusjonen om at kjæresten deres kun synes akkurat hun er pen og deilig i hele verden. Sier typen din dette så juger han fordi han ikke orker slikt gnål og usikkerhet.

    33. Uff, er dette et problem?
      Syntes synd på gutten i forholde da for å si det sånn. Det er hva man kaller sjalu på høyt nivå!

    34. Til alle dere!
      Vi er alle forskjellige, respekter det. Man kan ikke sette seg inn i andres følelser.
      Dessuten så finnes det kvinner, menn, gutter og jenter der ute som er mye mer penere enn ens kjæreste….sånn er det bare og jeg vil tro at vi alle tenker sånn. Å de kvinner og menn man liker bilde av på facebook vet man rett og slett ikke personlighetene på. Om man går rundt og tenker på hva partneren liker og ikke liker av mennesker da hadde jeg blitt gal! Personens personlighet betyr alt, utseende er bare en bonus. Å være sjalu i et forhold er normalt men DA den “milde normale” sjalusien. Er man ikke noe sjalu i det hele tatt så er det ikke et godt tegn…mener jeg da. Men tenk at facebook kan ødelegge forhold, det er hinsides sykt. Folk lever gjennom PC og mobiler i dag.. *Liker ikke*

    35. Skal aldri trykke på likes ikonet igjen, gudene må jo vite hva den personen som har fått en likes av meg vil tro😳. (Vil hun ligge med meg nå?, er hun interessert i et forhold? En date? Kanskje hun vil ha barn og familie med meg? ELLER KANSKJE HUN BARE LIKTE BILDET?
      Helt utrolig at man i det hele tatt legger så mye mer enn en tommel opp i en likes.
      Det er sikkert vondt å være ekstremt sjalu men da er vel et av rådene å holde seg langt unna sosiale medier osv..

    36. Personlig, så synes jeg at hvis man liker et bilde av en man ikke kjenner på facebook (feks) som åpenlyst poserer og er av det motsatte kjønn -samtidig som man er i et forhold, så er det faktisk en viss form for flørting. Man oppsøker jo på en måte kontakt og gir et signal om at “du er deilig”, og jeg forstår godt problematikken hos dem som reagerer og føler et ubehag på bakgrunn av dette. Fint for dem som ikke reagerer på slikt, men hvis kjæresten din synes det er ubehagelig så mener jeg at det blir meningsløst og dårlig gjort mot partneren sin å fortsette. Det er vel bedre å “ofre” en like hvis det får kjæresten din til å føle seg nedstemt og trist? Eller?

    37. Jeg er helt enig med deg! Tror mange opplever akkurat dette som et problem i forholdet Syns det er veldig bra av deg å ta opp dette temaet. Og til de som skriver her at de er uenig i hva du sier, de tror jeg rett og slett ikke helt forstår. Det er mange ganger vanskelig å sette ord på følelser. Dersom din partner trykker “Liker”- og du kjenner du reagerer på det-så er det beste å bare fortelle ham/henne det. Men det er akkurat det, HVA skal du si? Det er lett fremstå som sjalu eller sjefete, selv om man ikke er det. En god ide kan være å spørre din kjære om Hvorfor han trykker Liker på slike bilder. På den måten har han en mulighet til å gi deg et svar, som dere videre kan kommunisere på. God kommunikasjon gir trygghet i forholdet- noe som er viktig. I dagens samfunn så er det kjempelett å bli forstyrret av alt på sosiale media. Ikke la det ødelegge kjærligheten mellom deg og din partner. Stikkord: KOMMUNIKASJON

    38. Så gøy å komme over dette innlegget nå, så mye senere enn det ble skrevet..
      Jeg var ute for det, og vi snakket tidelig om dette og var enige om å hvertfall like bilder av halvnakne var helt tragisk… Men så, så skjedde dette. Han likte ett bilde av en dame for en stund siden, som vi kjenner godt og hun er en person som ligger ut bilder av kropp for oppmerksomheten.. Og dette likte jo kjæresten min såklart, og det er hjerteskjærende. Når jeg tar det opp sier han at jeg er en drittkjærring som bryr meg og han nekter å ikke fjerne liken sin, jeg blir så såret av det hele. Og jeg mener det er helt OK å like bilder av andre, men man trenger vell ikke like de mest utfordrende bildene, når man vet akkurat hvilken type person de er og at de vil ha oppmerksomheten…..

    39. Ja, slikt kan bli en belastning. Man må velge hvilke blomster man vil vanne. Man kan ikke vanne alle. Da vil noen skygge for hverandre. Hvem som har førsteprioritet må være tydelig.
      Jeg har blitt sjalu på gamlekjæresten til min nye kjæreste fordi hun stadig liker og kommenterer han med klemmer og komplimenter og hilsninger. Det eneste hun ikke kommenterte var opplysningen om at han var i et nytt forhold i vår og det nye profilbildet hans i sommer hvor jeg er med. Hun har et 20 år gammelt kjærestebilde av dem to på siden sin, som et fint minne. Han han gitt henne likes på dette for lengd siden. Nå har han stadig gitt han likes på de koselige kommentarene hennes og hennes stadig nye profilbilder, bl.a i bikini.
      Jeg synes hun gikk over grensen da hun kommenterte et bilde av han til han på min side,som han var tagget i. Nå har jeg blokkert henne fra min side.
      Han liker veldig mye, også profilbilder av andre venninner, og sier det er ukritisk. Han ble stresset av at jeg ikke likte gamlekjærestens kommentar på min side og syntes jeg overreagerte da, og han syntes at det var ubehagelig å snakke om det i 2 dager av ferien.
      Nå har vi evaluert hele ferien, og vi er enige om at dette er det eneste som har irritert oss og han forstår nå hvorfor jeg reagerte. Og det er helt tydelig at det er jeg som er kjæresten. Ingen tvil om det. Samtidig har Facebook og hans barnebarn tatt alt for mye tid, Og han har vært mye syk og slapp og jeg har stilt opp. Og vi har hatt for lite kjærlighetsliv sammen. Vi kan ikke prioritere å bruke krefter på likes eller å ikke like likes…Må prioritere oss to, er vi enige om. Håper vi får til det.

    40. Hej, jeg hedder “Warren Chandler” Jeg er fra Tyskland. Mit liv er blevet fyldt med smerter og bitterhed, da intet ser ud til at fungere for mig, og hver gang noget godt er ved at komme min vej, er der altid en eller to forhindringer, og alle, jeg havde bedt om hjælp, svigtede mig. Mit liv har været sådan her i over 15 år, og jeg blev forladt af alle. Min kone forlod mig på grund af min manglende evne til at give hendes behov og tage sig af vores to børn, da jeg ikke havde noget arbejde. Jeg gav op på alt og besluttede at afslutte det hele ved at begå selvmord, da jeg har forsøgt mit bedste for at sikre alt er rigtigt, men al indsats var forgæves og abortiv.

      Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig til denne vidunderlige, store stavekaster, der til sidst hjalp mig ud … Jeg har aldrig været en fan af ting som dette, men besluttede bare at forsøge modvilligt, fordi jeg var desperat og efterladt uden valg … Han gjorde specielle bønner og brugte rødder og urter …

      Inden for to dage blev jeg kaldt af et byggefirma, som jeg har indsendt en jobansøgning for mere end fem måneder siden, og jeg blev informeret om, at jeg har fået jobbet og skulle genoptage arbejdet med øjeblikkelig virkning. Jeg fik et hus og en bil af firmaet. Ting begyndte at arbejde for mig igen, og alle, der forlod mig, undskyldte for altid at give op på mig. Min kone ringede til mig og var ked af det følelsesmæssige traume, hun havde forårsaget mig, hun flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt. hvad et vidunderligt mirakel Baba Egbe gjorde for mig og min familie.

      Jeg har introduceret ham for mange par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder … Jeg tror på en person der har brug for hans hjælp. For øjeblikkelig hjælp af enhver art, kontakt Baba Egbe nu via hans Email: [email protected] eller WhatsApp ham på +7 (926) 512-8701.

    41. MÅ LESE

      Hei. Alle mine navn er Tonia, jeg vil dele historien min med verden om hvordan jeg fikk min ex ektemann tilbake med kjærlighetsspell, jeg har lidd alene med min lille datter i 9 år, min mann forlot meg og fulgte en annen kvinne, Jeg lette etter hjelp overalt Ingen kunne hjelpe meg, til i forrige måned så jeg annonsen til en dame fra Tyskland, snakket om Dr Ogundele. Denne mannen er veldig kraftig, han har makt til å gjøre noe, han tok meg mannen til meg med hans stave, jeg var så glad og jeg fortalte ham at jeg vil dele sitt navn til verden for folk å kjenne ham, dr Ogudele brakte tilbake mannen min som forlot meg i 9 år på bare 24 timer, denne mannen er super kraftig, jeg vil informere deg der ute som har forhold eller noen form for problem, kontakt dr. Ogundele til, og han vil hjelpe akkurat slik han hjelper meg. Her er hans kontaktdetaljer for de som ønsker å kontakte ham for løsning Email: [email protected] WhatsApp og Viber Chat: +27638836445.

    42. Jeg gråt og suget dag og natt, til det ble så ille at jeg ikke kunne bære den lenger. og jeg reiste ut til folk som kan hjelpe, jeg hitted på den virkelige tingen, og det er Dr Ilekhojie. Jeg ga nesten opp med å prøve å få min Ex Ektemann tilbake og ha en fornøyd familie igjen. Jeg hadde prøvd det hele jeg visste, og med staver, velsignelser og ekstraordinære magiske krefter gjort, og straks etter 2 dager kom min ex Ektemann tilbake til meg og han var straffet for alt han gjorde.
      Og nå er livet mitt balansert og jeg er glad igjen. Han ga en god tjeneste, og jeg tror ikke folk hadde kjent om Dr Ilekhojie tempel og hans magiske krefter. Du er diamant i grovt takk Dr Ilekhojie Du er talentfull og du gir deg så fritt som du gjorde med meg. Takk for at du vevet dine magiske kjærlighetsformål for meg. Min mann er tilbake til meg akkurat som det var da vi først møtte .. fra dypet av min sjel! Jeg er utrolig glad nå. Takk og Gud velsigne deg så mye herre. nå er mannen min tilbake til meg bare i 48 timer, som du har sagt det … og jeg er fullt belønnet. Mange takknemlighet. Her er Doc Ilekhojie Email: [email protected] eller ring +2348147400259

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg