DET BERØMTE BILDET

Herregud..Jeg husker da samboeren miin (Ulrik) og jeg datet i førsten. Det var ofte jeg brukte en til to timer på å fikse meg for å ta det ene bildet. Bildet som liksom var “så tilfeldig”. Ulrik ba gjerne om flere bilder i løpet av dagen og det resulterte jo i at jeg ikke hadde så mye tid til andre ting. Kjenner at jeg blir flau av å skrive om dette, men jeg vet dere kjenner dere igjen. I hvertfall mange av dere. Jeg fikk ofte tilbakemelinger på at jeg var så utrolig treig til å svare på meldingene hans. For ikke å skuffe han begynte jeg å sende flere bilder av Stella (hunden min). I ettertid har han skjønt hvorfor. Enten så hadde jeg ikke sminket meg, eller så var jeg bare ikke fornøyd med utseende mitt, selv etter to timer foran speilet. Utrolig hvor mye energi jeg la i dette. Men det er vel kanskje vanlig sånn i førsten når man er nyforelsket?

Vi sender fortsatt mange selfies til hverandre når Ulrik er ute og flyr. Jeg synes det er utrolig hyggelig å våkne opp til et bilde av mannen min om han ikke kan ligge ved siden av meg. Ekstra fint er det å vite at bildet er ferskt og ment til meg.. Kun meg. Bildene vi sender til hverandre har gått fra å være søte og uskyldige til å bli mer sensuelt inspirerte. Jeg tror det er nettopp disse bildene som holder forelskelsen oppe. Det handler om å legge energi i forholdet og partneren sin. Det blir jo ikke mer spennende enn du gjør det til selv.

Ordet “selfie” var faktisk årets nyord i 2013. Det er helt sykt hvordan dette begrepet har tatt av. Det berømte bildet.

I og med at disse selfiene er såpass viktige for meg har jeg investert i et nytt og bedre kamera. Ikke et hvilket som helst kamera, men Olympus PEN E-PL7. Det perfekte kameraet for blant annet selfies! Kameraet er lite og kan derfor bli med meg overalt. Med innebygget WIFI gjør det blogghverdagen lettere. Jeg har også lastet ned en app (ImageShare) slik at jeg enkelt kan bruke selvutløser når Ulrik er på jobb eller ikke har tid til å leke fotograf for meg. Innlegget er ikke sponset, bare et fantastisk godt tips til deg som elsker selfies like høyt som meg 😀

Så.. Her er mine selfies. Etter ganske eksakt 80 forsøk var det disse to jeg endte opp med. Er det ikke rart hvor mange bilder som må tas for å i det hele tatt få til ET ok bilde? Jeg vet dere kjenner dere igjen her også.   

Fortell meg nå..Hva betyr en selfie for deg?


8 kommentarer
    1. Jeg kjenner meg faktisk ikke igjen- jeg tar typ aldri selfie av meg selv og gjør jeg det så er det for å vise frem en grimasje jeg syns jeg kler ekstra godt 😉 he he..

    2. Haha jeg kan bruke 2 timer på for å få det “perfekte bilde” som jeg ikke synes er så perfekt etter en uke. haha
      så jeg kjenner meg igjen !

    3. Ti roser: Hehe, morsomt! Kjenner til den følelsen også ja. At jeg etter noen dager ikke skjønner hvorfor jeg synes bildet var fint i det hele tatt 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg