TIL DEG SOM ER AVHENGIG AV FALSKE VIPPER

Hei! Er du en av de som er avhengig av løsvipper eller vippe extensions? Selv har jeg brukt mye løsvipper, men aldri hengt meg på denne trenden med vippe extensions. Ikke fordi jeg ikke synes det er fint. For det er det. Men rett og slett fordi jeg er redd for å bli “avhengig” av det. Mange jeg kjenner bruker flere tusen kroner på påsetting av vipper i måneden. Dette har blitt så populært at vi desverre tar skade av det. Overbruk av falske vipper kan føre til tap av ekte vippehår. Jeg vil vise dere hvordan du kan få et fyldigere uttrykk på en skånsom måte.  

Det eneste du trenger er: Sort Kajal       

 

1. Bruk blyant, ikke våtliner.  

 

2. Pass på at du har en fin spiss på blyanten før du starter.

                                                                                   

3. Tegn mellom vippene som vist på bidlet før du legger mascara.  

 

4. Påfør mascara og fjern alt smuss under øynene

 

Nivå: Lett

Tid: 4 minutter

Du trenger: Sort kajal og mascara

 

Snille Ragnhild fra Model Day Studio stilte opp som modell for meg 🙂

 

                    GJØR SLIK:

RESULTAT ET ØYE:

Du finner flere tips til sminke og hår HER. Anbefaler speisielt “gi vinterhuden glød” og “bli festklar på 1-2-3”.  

 

Vi blogges! <3  

7 kommentarer
    1. så smart!
      vet om ei som er avhengig af farve håret blond og hun har mistet mye af sitt eget hår nå efter så mange år med farving.
      vi skal bli flinkere til å bli mere glad i det vi har naturlig 🙂
      ha en flott tåkete dag 🙂

    2. Linn Isabel: Enda et godt poeng! Vippeextension er kostbart i lengden. Det blir en utgift man ikke regner med når man setter på første gang.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg