DUBAI DEL 1

Hei, dere! Nå har jeg hatt et lite opphold fra bloggen i noen dager.. Jeg ser dere klikker dere innom alikevel og det er hyggelig. Men jeg får jo litt dårlig samvittighet da. Det skal dere vite. Det er mye å henge fingrene i med flytting og nytt hus om dagen. Veldig gøy, men også mye jobb. Siden sist har jeg også vært en tur i Dubai med samboeren min. Derfor tenkte jeg å vise dere noen bilder fra turen. Jeg har vært i Dubai to ganger tidligere på jenteturer. Denne gang var det Ulrik og meg. Vi storkoste oss med mye god mat, bading og litt shopping. På vei ned var det Ulrik som fløy. Jeg satt som vanlig og knipset til tusen av den fine utsikten   

 

Ulrik overasket meg med et veeeeeeldig fint rom 😀 

Flere bilder fra turen kommer i morgen. Nå skal jeg tilbake til eskene mine. Walk-in garderoben er endelig på plass. Den ble utrolig fin! Akkurat slik jeg har ønsket meg♥ Gleder meg til å vise dere bilder av den også. Skrives i morgen!

10 kommentarer

Siste innlegg