SAMBOERE PÅ ORDENTLIG

Om under en uke overtar Ulrik og jeg vårt nye hjem på Vinderen. Da blir vi samboere på ordentlig. Ja, sånn på papiret. Det siste halvåret har leiligheten til Ulrik vært vårt hjem. Jeg trives her, men det blir noe helt annet å bo i noe vi begge eier. Vi skal flytte sammen på ordentlig. For meg er dette starten på en ny epoke. Tanken gir meg en helt fantastisk følelse! Tenk at jeg skulle være så heldig å møte Ulrik, mannen i mitt liv for bare litt under et år siden. Da vi møttes for aller første gang var Ulrik singel og trivdes i den tilværelsen. Jeg derimot var også singel, men på jakt etter noe fast. Jeg så etter drømmemanen. Den høye, pene, kjekke, sjarmerende, morsomme og sportye mannen. Ja, en slik mann du kun møter i de teite romantiske komediene hvor alt ender bra uansett. Til og med irriterende bra noen ganger. Ulrik er for meg den mannen. Jeg skjønte fort at det var han jeg ville ha. Heldigvis for meg var kjærligheten gjensidig. Vi begge vet at ting har gått fort i svingene, men sånn blir det når noe føles så rett. Ulrik er min aller første ordentlige samboer. Jeg har bodd alene og sammen med venninner, men jeg har aldri bodd sammen med kjæresten min før. Jeg har jo allerede fått en liten smakebit på dette livet, og det jeg kan si er at det smaker godt 😀 Nå er vi huseiere og i tiden fremover skal vi skape nye minner sammen. Håper dere vil følge meg og oss fra Vinderen          

4 kommentarer
    1. Noe dere begge eier? Du går inn med hva, 10 prosent og fortsetter å leve på han? Din modell skråstrek trener skråstrek skribent-karriere kan neppe kaste så mye av seg.

    2. Maren: Hei, Maren! Morsomt at du bare antar slikt akkurat som om det skulle være det mest naturlige? For meg er det i hvertfall ikke naturlig å leve på andre. Ulrik og jeg har gått inn i huset 50-prosent hver. Og vet du hva? Det føles helt fantastisk 😀 For tiden jobber jeg frilans som journalist og er ansatt som makeupartist i Model Day Studio. Noen modell-karriere har jeg vel aldri skrytt på meg.. Hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg