ALL BLACK

Hei, dere! I dag er første dagen jeg har merket at høsten er her. Jeg var nok litt optimistisk i forhold til splitten på skjørtet jeg tok på meg på morgenen, men det har gått greit. Støvlettene varmer jo også heldigvis. Tidligere i dag var jeg i spennende møte som jeg håper kan bringe meg dit jeg vil fremover. Tvi tvi! Nå står mannen på kjøkkenet og kokelerer. Det lukter helt himmelsk. På menyen står det biff med rødvinssaus og høstens tilbehør. Senere i kveld er planen å få til en god økt på evo sammen med min kjære. Det ble ingen trening i går, derfor må vi ta i litt ekstra i dag. Men først skal middagen nytes. Vi skrives ♥ 

0
0
1
1
NKF
1
1
1
14.0

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}


(adlink) Skjørt: HER/ Genser: HER / Støvletter: HER 

Photos: @mrulriknygaard

7 kommentarer

Siste innlegg