OOTD

Hei, dere! Jeg ville bare vise dere kveldens antrekk. Jeg har på meg de fineste high waist buksene fra Bik Bok, topp fra Zara, jakke fra H&M, støvletter fra Nelly og veske fra Prada. Nå er jeg på vei ut døren for å møte en venninne. Tidligere i dag var jeg på en morsom audition for en reklameinspilling. Forteller dere mer om jobben blir min. Tvitvi! Dette er første gang jeg blogger fra mobilen. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre det noe mer, men kjekt er det når man er på farten 🙂 Bildet er som dere ser også tatt med iphone. Derfor blir kvaliteten deretter..Håper dere har hatt en fin søndag ute i solen. Vi snakkes!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg