DEILIGSTE SEPTEMBERDAGEN

Hei! Da var jeg hjemme fra jobb og klar for litt helg sammen med min kjære. Begge har vi jobb og planer for morgendagen også, men litt lørdagskos er viktig. Her blir det god mat og film. Ja, jeg vet.. Vi er glad i disse kjærestekveldene ♥ Sånn blir det når man er mye borte fra hverandre i ukedagene. Været i dag har vært helt fantastisk! Jeg skjønte fort at jeg hadde kledd meg litt for godt ut over dagen. Det er nesten ikke til å tro at vi går mot vinter og snø. Dagen i dag føltes ut som en vårdag. Men nok om det! Ønsker dere alle en fin helg videre. Vi blogges i morgen 🙂 

 (adlink) Crop top: HER/ Bukse: Zara/ Kåpe: Zara/ Sko: HER/ Bag: Louis Vuitton 

Photos: @mrulriknygaard

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg