THIGH BOOTS

Hei, dere! Beklager for at jeg har vært litt fraværende på bloggen. Glemte helt bort onsdagens Wingwomen post denne uken også. Legger det ut i morgen. Jeg skal skjerpe meg. I går var jeg på Zen hairlouge hos flinke Romina og fikset håret. Det er ingen hemmelighet at jeg bruker hairtalk extensions og det er jeg superfornøyd med. Vi flyttet opp festene, la striper i etterveksten og klippet endel på lengden. Zen hairlounge ligger i Drammen. De er utrolig dyktige der. Jeg kom over salongen på vei til jobb en dag. Hvis jeg har noen lesere i Drammen så burde dere absolutt gå dit 🙂

Genser: Bik Bok/ Bukse: H&M/ Skjerf: Zara/ Clutch: Louis Vuitton / Støvletter: HER

Photos: @mrulriknygaard

 

Kom akkurat hjem fra Model Day Studio hvor jeg har jobbet i dag. Ulrik knipset noen bilder av meg før jobb. Skjerfet og støvlettene er nye. Er så gøy med alle disse høstnyhetene ♥ Nå er det filmkos med kjæresten i sengen. Vi skrives i morgen!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg