BLUBERRY BLUSH

Hei, dere! Nå går vi inn i årstiden hvor lepper og hud trenger litt ekstra fuktighet. Jeg blir veldig fort tørr på leppene, spesielt om høsten og vinteren. Tørr og kald luft fører til tørre og såre lepper. Jeg har alltid med meg en form for leppepomade i vesken og liker best de med god smak. Det tror jeg kjæresten setter pris på også.. Jeg har ikke funnet noen mirakelkur for dette og det kommer jeg nok heller aldri til å gjøre, men i det siste har jeg blitt veldig glad i Lip Butter-serien til NIVEA. Den får du i smaken Raspberry rose, Vanilla & Macadamia og nå også Bluberry Blush, som er blitt min favoritt ♥ Den holder leppene mine myke og fuktige gjennom dagen og minner meg om godteri 😀 En skikkelig godbit for leppene!

Når det gjelder huden tar jeg ansiktsmaske hver uke gjennom hele høst- og vinterhalvåret. Da opprettholder jeg en fin glød og fuktighet. Jeg har prøvd mye forskjelige kremer og ansiktsmasker. Kanskje dere har noen tips her? 


Innlegget er sponset

Jeg sender en av hver smak i Lip Butter- serien til deg som kommer med et godt tips for tørr hud og lepper 

 

 

6 kommentarer
    1. Et bra tips for tørr hud er hudkremen fra A-derma, den fukter huden kjempebra! Til tørre lepper kan jeg anbefale Oriflame sin Tender Care, jeg tar litt på før jeg legger meg om kvelden, og våkner opp med myke lepper 🙂
      [email protected]

    2. Jeg anbefaler elisabeth arden 8 hour cream, den har funket bra på meg og til leppene liker jeg Eos eller Burts bees 🙂

    3. Puss først leppene med en myk tannbørste for å få vekk død hud. Påført deretter favoritt leppomaden eller lanolin (faktisk brystvortekrem for såre brystvorter). Denne mykgjør og holder leppene fuktige og smurte lenge. Smaker og lukter lite eller ingen ting. Fin å bruke over en leppestift fpr ekstra gloss også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg