-MONDAY-

Photos: @mrulriknygaard

//Kåpe: Zara/ Genser: BIk Bok/ Jeans: Bik Bok/ Sko: HER/ Veske: Prada// 

 

Hei, dere! Jeg startet dagen tidlig i et møte med en utrolig dyktig designer angående et spennende samarbeid fremover. Gleder meg til å fortelle mer om dette. Etter møtet dro vi litt rundt for å se på ting til huset. Nye stoler ble bestilt og jeg gleder meg enda mer til å flytte inn og komme i orden. Nå sitter jeg å jobber med et innlegg jeg har grudd meg til å publisere. Alle har vi våre komplekser med kropp og utseende, men i en bloggverden hvor alt skal være “perfekt” er det ikke alle som liker å snakke om problemer. Selv har jeg kun skrevet om positive ting ved meg og mitt liv. Nå er jeg klar for å dele litt mer. Håper det blir tatt godt i mot. Vi skrives senere   

 

 

       

1 kommentar
    1. Hei igjen! Må si jeg syns du har urettferdig mange fine vesker! hi hi 🙂 Kan du ikke klage en video der du viser frem samlingen din? Jeg har veldig lyst til å se ALLE herlighetene dine!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg