#WINGWOMAN 5

Endelig er det fredag! Det er jo den beste dagen i uken  Jeg har satt sammen tre freshe hverdagsantrekk til dere. Selv sliter jeg litt med motivasjonen i klesveien for tiden. Det kommer nok av regn og gråe dager.. Jeg elsker jo egentlig høsten med nye støvletter, mye skinn og ull, men alle trenger vi litt inspirasjon.   

Jakke: HER/ Genser: HER/ Jeans: HER/ Sko: HER/ Solbriller: HER

Skjorte: HER/ Bukse: HER/ Veske: HER/ Sko: HER 
(adlink) Skjorte: HER/ Skjørt: HER/ Sko: HER/

Nå er jeg på vei ut døren. Jeg og Ulrik skal til Vikersund for å pusse et bord som jeg hadde i min gamle leilighet. Det er i utgangspunktet et kjempefint bord jeg er veldig glad i. Men før det får bli med i det nye huset trengs en aldri så liten oppussing. Jeg viser dere bilder senere av både prosjekt bord og dagens antrekk. Ha en fin fredag så lenge 
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg