REDD SMINKEN MED FOUNDATION

Hei, dere! Tenkte jeg skulle dele et lite tips som har reddet meg flere ganger. Hvor irriterende er det ikke at øyenskyggen drysser og lager mørke ringer under øyne? Eller at maskaraen smitter av på huden utover dagen.. Jeg er sikker på at det ikke bare er meg som opplever dette. I stedet for å bruke sminkefjerner lærte Linda meg og bruke foundation. Bruk en Q-tips og legg foudation slik som vist på bildet under. Deretter gnir du Q-tipsen frem og tilbake helt til du har fått bort alt det mørke. Da bevarer du sminken samtidig som du fjerner alt smuss.     

Senere i dag skal vi i bryllupsfest til broren til Ulrik. Jeg gleder meg til å bruke toppen og skjørtet fra Sherri Hill for første gang. Viser dere antrekksbilder    

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg