SENSOMMER OG BARE BEN

Hei, dere! Fått endel spørsmål angående Philips maskinen (gårsdagens innlegg). Prøver å svare dere så godt jeg kan. Ønkser dere å kjøpe maskinen kan dere desverre ikke gjøre det gjennom meg denne gang. Men alle andre steder hvor de fører Philips, som Elkjøp og lignende butikker. Den koster 1995,- NOK, og en 120 dagers fornøydhetsgaranti følger alltid med på kjøpet 🙂 

Photos: @mrulriknygaard

//Kjole: Rutzou /Kåpe: Zara / Veske: Balenciaga/ Støvletter: Zara//

 

Dagens antrekk ble denne kjolen fra Rutzou som jeg er veldig glad i. Det er i utgangspunktet en hverdagskjole som jeg pleier å kombinere med forskjellige boots og cardigans. Jeg kan rett og slett ikke få nok av slike plagg! Utover høsten og vinteren bruker jeg den med strømper, men i disse dager nyter jeg hvert siste sekund med bare ben ♥ Nå skal jeg sette meg med litt jobb for IN magasinet. Ha en fin tirsdag videre!  

4 kommentarer
    1. Jeg har et lite tips jeg vil gi deg, det er bare noe jeg har lagt merke til og som har gjentatt seg flere ganger i bloggen din. Du burde stryke tøyet ditt innimellom, du har kjempe masse fint, men det ser litt slurvete ut når tøyet er krøllete. Og du må vel være enig i at tøyet faller finere når det er stryket? Det er bare et tips, så om du vil ta det til deg eller ikke, er helt opp til deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg