GÅRSDAGENS

Hei, dere! Da er Charlotte og jeg hjemme i Oslo igjen. Fikk desverre ikke oppdatert fra Vikersund på grunn av dårlig internett.. Men her er noen bilder fra gårsdagems antrekk. Det ble en hvit jumpsuit fra Zara som jeg kjøpte i Puerto Banus med Ulrik før sommeren. Uheldigvis for meg kom den fort i butikkene her hjemme også. Jeg valgte å freshe den opp med denne kiwigrønne jakken og lyseblå pumps. Veldig fornøyd med resultatet og ikke minst kvelden. Du vet du har hatt det gøy når føttene verker om morgenen 😀

Photos: @charlotteajansen

Jumpsuit: Zara/ Blazer: Primark/ Smykke: Bershka/ Pumps: Topshop/ Veske: Chanel

I dag er jeg naturligvis litt sliten, så planene for dagen er ikke store. Men noen gjøremål har jeg.. Først skal jeg hente Stella hos snille Pia som har passet henne i helgen. Deretter blir det litt rydding og vasking av klær i leiligheten før Ulrik kommer hjem i kveld. Gleder meg som alltid til å se han igjen <3 

 

3 kommentarer
    1. Av alle steder du kunne handle i Puerto Manus, endte du opp på Zara. Ville ikke pilotelsklingen gi deg mer lommepenger? Du får trampe den lille, stutte foten i bakken og kreve mer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg