SATURDAY

Solen skinner og det er lørdag 😀 Herlig! Jeg har litt småting å gjøre før Charlotte og jeg reiser til Vikersund senere. Tok på meg denne jumpsuiten fra Forever 21 i dag. Jeg har ikke fått brukt den siden jeg var i London. Liker den veldig godt. Den passer perfekt på varme dager som denne hvor jeg må litt hit og dit for å rekke alt før vi reiser. 


Endelig kom pakken fra Nelly! Jeg elsker skoene allerede. De sitter pent på foten og samtidig er de gode å gå i. Et godt kjøp 🙂  

Photos: @charlotteajansen

Jumpsuit: Forever 21/ Sko: Nelly/ Veske: Louis Vuitton/ Solbriller: Celine 

 

Ønsker dere alle en fortsatt god helg! Oppdaterer med kveldens outfit fra Vikersund<3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg