PRESSIE

Livet mitt har endret seg mye siden jeg traff Ulrik. Mannen i mitt liv<3 Han betyr alt for meg! Jeg gelder meg hver dag til å leve resten av mitt liv sammen med han. For ikke lenge siden ble vi samboere. Jeg har aldri hatt en samboer før, kun venninner og det er noe helt annet. Dette er blitt en ny hverdag for meg og det føles veldig bra. Ulrik har gitt meg så utrolig mye godt i livet. Han er ikke bare samboeren- og kjæresten min, men også den beste rådgiveren jeg kunne fått. I går ville jeg gi han en symbolsk ting tilbake som takk for at han er der for meg..    

Jeg har sett på dette Hermes-armbåndet en stund og endte med fargen mørkeblå og sølv. Mørkeblå passer til det meste og personlig synes jeg at sølv er finere enn gull til menn. Gaven falt heldigvis i smak og jeg er superfornøyd med at jeg valgte blått, ikke sort. Nå sendte jeg akkurat min kjære avgårde på jobb. Han skal fly til og fra Bodø i to dager. Ettersom at han er pilot er vi mye fra hverandre, men det tror jeg bare gjør forholdet vårt enda sterkere. Jeg og Charlotte er klare for trening. Det er så koselig å ha henne på besøk. Den jenta gir meg mye energi 😀 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg