PRADA

Hei, hei! Ville bare vise dere dagens antrekk hvor jeg for første gang tok i bruk min nye pradaveske. Fargevalget kom vel ikke som noen stor overaskelse? Jeg vurderte lenge om jeg skulle kjøpe den i sort eller grå, men endte med BABYBLUE<3 Angrer ikke ett sekund! Fargen passer spesielt godt om våren og sommeren, men også minst like godt til jeans om høsten og vinteren. Kjolen er jeg også blitt så glad i! Kjøpte den i London og har allerde fått brukt den tre ganger. Like fin til hverdag som til pynt.     

Photos: @mrulriknygaard

Kjole: Top Shop/ Veske: Prada/ Sko: River Island/ Armbånd: Louis Vuitton 

I dag har jeg og kusinen min gjort litt ærender i sentrum. Charlotte kom fra London i går og skal bo hos Ulrik og meg i en periode. Det er så koselig å ha henne her<3 Nå er det tid for middag i denne lille familien. Vi har ønsket oss laks av Ulrik. Han lager en lakserett som jeg bare elsker! Har faktisk savnet den etter alle gourmetrettene de siste ukene. Ha en fortsatt fin mandag alle! Husk å følge meg på Instagram for hyppigere oppdateringer –> @pilotfrue              

4 kommentarer

Siste innlegg