FARVEL SEADREAM

 

Da var siste dagen her.. Det har vært en helt utrolig reise! Vi har sett og opplevd masse på disse 10 dagene. Solen har vært med oss hver dag. Det hadde jeg faktisk ikke trodd. Noen må ha vært ekstra snille i år? 😉 Litt trist å forlate båten i morgen, men også litt deilig å komme hjem igjen. Det er jo alltid det etter mange dager borte. Kanskje velger vi Seadream igjen ved en senere anledning og annen destinasjon. Vi får se! Jeg anbefaler Seadream på det sterkeste. Se her for mer informasjon om booking og ulike turer.    


Store deler av dagen i dag har jeg tilbragt i SPA avdelingen. Først trening, deretter traditional thai massage. Behandlingen varte i 60 minutter og var en kombinasjon av stretching og hard massasje. Jeg kjente at kroppen trengte det. Det var både godt og vondt på samme tid. Nå sitter jeg i sengen. Magen er mett, kofferten pakket, tennene pusset og jenta er trøtt. Takk for meg Seadrem<3   

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg