YACHTING

Livet på yacht er som dere ser HELT OK 😉 I dag la vi til i Lillesand. Idyllisk liten by. Jeg og Ulrik ble invitert på captains lunch table før vi gikk i land. Kjempestas! Kapteinen er norsk og fra Kristiansund. Veldig hyggelig kar. Planen for i dag var egentlig watersports, men på grunn av brennmaneter blir det utsatt til i morgen. Jeg gleder meg kjempemasse til å kjøre vannscooter! Det har jeg ikke gjort på flere år..   


 

Nå ligger vi å steker i solen på øverste soldekk. Det har gått en del daiquiris i dag..Min absolutt favorittdrink om sommeren <3 Det er så hyggelig å være på tur med hele familien her på Seadream. Båten har aktiviteter for alle og enhver. Om noen timer nå går turen til Stavanger hvor vi legger til i morgen tidlig. Jeg har faktisk aldri vært i Stavanger før. Det blir gøy å oppleve byen!  

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg