SEADREAM

Hei, fine lesere! Nå er vi ombord på Seadream. Turen startet i København på onsdag, videre til Marstrand i går og i dag er vi i Oslo. Turister i egen by.. Ikke verst! Det var desverre dårlig tilgang til Internett i hele går. Men resten av turen går gjennom Norge, så da blir det ikke noe problem å holde dere oppdatert. Båten er helt fantastisk! Her er det ingenting som mangler. God mat, utmerket service, spa avdeling, eget treningsrom og masse gode drinker 😀 Noe av det første jeg prioriterte når vi kom ombord var å fikse negler og tær. Som dere ser på bildet nedefor valgte jeg shellac i fargen BABYBLUE <3 Min favorittfarge denne sommeren!        

 

I dag har vi fått til en liten treningsøkt på båten. Ellers har de første to dagene blitt tilbragt ved bassenget. Her jobbes det med brunfargen! Jeg har brukt den nye bikinien min fra VS. Elsker fargene i den! Nå skal vi gjøre oss klare for middag og videre festligheter for denne kvelden. God helg til alle!   

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg