SNEAK PEEK

Hei! Titter bare innom for å vise dere litt av gårsdagens fangst. Jeg fant kjempemye fint på Top Shop. Både sko, kjoler og topper. Gleder meg til å bruke alt på cruiset til uken. Vi var også en tur på Louis Vuitton i New Bond st hvor kusinen min, Julie Victoria jobber. En stor brun boks ble med meg hjem 😀 Skal vise dere hva som ligger i denne senere..


I dag har jeg på meg en jumpsuit fra Forever 21. Liker den kjempegodt! Minner meg litt om Isabel Marant. Passer perfekt på en dag som denne. Nå skal vi ut på lunsj og fullføre alt vi ikke rakk i går. Blant annet Victorias Secret, River Island og Bershka. Tre butikker jeg jeg alltid må få med meg. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg