Husker dere at jeg fortalte om en hendelse fra forrige uke som jeg skulle komme tilbake til denne uken? Da jeg skrev en melding til Ulrik med teksten “Jeg dør av meg selv” på. Hehe! Den dreide seg om min handletur på Zara. En seanse jeg blir direkte flau over å snakke om, men samme kan det være. Ulrik mente at det kunne skje den beste, selv om jeg tror at han sa det bare for å være snill.
For å gjøre en lang historie kort så hadde jeg vært på Zara i nesten en time for å finne meg noe nytt. Solen skinte og jeg var i skikkelig shoppingmodus. Jeg bestemte meg etterhvert for 7 plagg som tilsammen kostet rundt 3000 kroner, slang de på disken, dro opp kortet og tastet koden. “Feil kode”, stod det på skjermen. Jeg ble skikkelig stresset og prøvde igjen. “Feil kode”, stod det igjen. Jeg skjønte ingenting og prøvde derfor på nytt. Etter å ha fått beskjeden om at det var feil kode for tredje gang visste jeg virkelig ikke hva jeg skulle gjøre. Damen bak kassen himlet med øynene og så på meg som om kortet ikke var mitt. Jeg fikk blackout! De som stod bak meg i køen trodde sikkert ikke at jeg hadde dekning på kontoen min, noe som ikke ville vært i nærheten av så kleint som det var å glemme koden. For det å bli sett på som en tyv når man ikke har gjort noe galt kan umulig bli sammenlignet med noe. Herregud, så ubehagelig det var.
Jeg spurte pent om damen bak kassen kunne sette alle tingene til side med navnet mitt i maks 15 minutter for at jeg skulle løpe å ta ut penger. Samtidig lovet jeg å komme tilbake, men det kunne hun ikke. Hun fortalte meg på en nedverdigende måte at hun kom til å sette på alle alarmene igjen med en gang, og jeg fikk igjen følelsesen av at hun ikke trodde kortet tilhørte meg. Jeg kan ikke påstå at det var det hun tenkte, men blikket hun ga meg sa det. Hun gav meg en skikkelig ekkel følelse.
Jeg forlot derfor kassen uten klærne, løp til den nærmeste minibanken og prøvde igjen. Dum som jeg var. Nå var jeg sikker på at jeg husket koden. Men neida. Feil kode igjen og denne gagen ble kortet slukt med besjeden: “Kortet deres er beholdt. Kontakt deres bank”. Klokken var 15:23 og jeg løp videre til banken min som selvfølgelig var stengt da jeg kom frem klokken 15:35. 5 minutter for sent..
Verdens snilleste storesøster var heldigvis i nærheten og kunne derfor betale for de plaggene jeg fant igjen da jeg gikk tilbake til butikken, men kortet fikk jeg ikke tilbake før i går. Derfor er det først trygt å fortelle om hendelsen nå som kort og kode er i hus. Spør du meg så er det rimelig teit og gammeldags å sende noe så viktig med post. Den ordningen burde seriøst fornyes og digitaliseres på en eller annen måte. Herlighet, så tungvint og skummelt. Ulrik og jeg har nylig opplevd at folk stjeler fra postkassen vår, så jeg ble litt uvell av det. Men, men.. Det gikk jo bra! Jeg synes bare at det var forferdelig å få totalt blackout sånn helt uten alkohol eller noen annen logisk grunn. Det har faktisk aldri skjedd meg før.
Har du fått blackout noen gang?
Hehe huff, stakkars deg! :p litt komisk da, men skjønner at det var ubehagelig! Kanskje spesielt siden du sikkert ble gjenkjent av 90% av de som var på Zara! Haha 🙂 Jeg har erfart at slike koder er ren autopilot.. At man husker selve bevegelsene, men om man tenker for nøye over det, så klarer man ikke å huske koden. Har fått blackout selv når jeg skulle taste inn kode på iPhonen min. Måtte legge den vekk litt, og da jeg prøvde på nytt uten å tenke meg om så var det riktig :p Du er søt da, hehe! Stakkars 😀
Det samme skjedde meg på victoria’s secret, hadde handlet masse, og klarte ikke å komme på koden. Heldigvis var de kjempehyggelige der, og la alt til side. Kom på koden etter noen minutter, så det ordnet seg heldigvis, men litt flaut, haha
Hehe, huffa meg! Men det ble jo hvertfall en god historie som de fleste kan kjenne seg litt igjen i :)<3
Så ubehagelig og for en dårlig service av damen i butikken :O Håper du lata som det var ditt kort du hadde da du kom tilbake for å betale for varene dine.
Bor på en liten plass jeg så her er det ikke slike folk, kan ta varene med og komme tilbake dagen etter omså xD
Haha, en kollega av meg var i kantina og kjøpte lunsj, og betalte med kortet. Ca. 1 time etterpå så skulle hun i kantina igjen og kjøpe en cola. Da hun skulle betale så var koden helt blåst bort. Hun husket i k k e hva koden var. Hun trykte feil kode flere ganger og løp til slutt i minibanken. Kortet ble selvfølgelig slukt av minibanken, for hun husket jo ikke koden da heller…
Max uflaks at hun skulle til syden 2 dager etterpå, og hun hadde ikke noen andre kort å bruke :’)
Hei!
Bare lurer på hvilke sminke du bruker på huden din? Du ser helt smashing ut 😀
Ja var nettopp om dette på Åsted Norge forrige uke.. Først så stjeler tyvene kortet fra postkassen og etter noen dager tar de koden som kommer i postkassen.. Skulle virkelig ha blitt et nytt system på slike ting!
Koden kan hentes i nettbanken i de aller fleste banker
Nei vettu hva… En ting er å glemme koden på kortet – det kan faktisk skje den beste, men behandlingen og tonen til hun bak kassen er faktisk verre, spør du meg. Hun har garantert visst hvem du var og bestemt seg for å gjøre livet ditt vanskeligere – med vilje. Sånn skal faktisk ikke folk i serviceyrke behandle betalende kunder.
Huff så utrolig kjipt! Jeg synes mange av de som jobber på Zara(selvfølgelig ikke alle) er kjempesure og lite serviceinnstilte. Det er jo veldig fort gjort å glemme koden.
Skjedde meg senest da jeg fikk ny mobil like før jul med ny pinkode. Må skru av mobilen helt når vi har eksamen, og jeg tastet feil to ganger etter to av eksamenene mine fordi koden er veldig lik koden til bankkortet mitt. Klarte det heldigvis på siste forsøk. Og jeg er helt enig med deg om at det burde være en enklere måte å få nytt kort hvis man sperrer det eller mister det.
Stjeler folk fra postkassen på vinderen. Oi uff.
Tenk å digitalisere at man får bankkortet i eposten a. Du er litt blond da
Vet du hva blackout er? Trodde du var utdannet journalist. Prøv å bruk riktig ord.
http://www.tv2.no/a/3736191/
Haha, det der har faktisk skjedd meg mange
ganger, og jeg er ikke spesiellt distrè heller.
Løsninga mi er å skrive ned koder på telefonen,
Det redder meg ca en gang i året;-)
Åh, så ekkelt! Jeg sjekker fremdeles telefonen min for å minne meg på min egen kode – et halvt år etter at jeg fikk nytt kort/kode.. Haha! Og enda hender det at jeg taster inn både eksens kode og min gamle kode når jeg skal betale. Haha, håpløst! 🙂
Det der skjedde meg på en restaurant i Dublin for noen uker siden!!! Heldigvis hadde jeg et annet kort med pin kode jeg husket.
Men at det går an!! Det har skjedd engang til siden da🙈Jeg tror det er pga høy stressnivå hos meg.
Forskjellen er at servitøren lo når hun så at jeg fikk fullstendig hjernestopp og husket ingen ting.
For å si det sånn, jeg hadde ikke gått inn igjen og betalt for disse klærne pga dårlig servis fra damen.
Finnes postkasse med lås, anbefales på det sterkeste ☺
Forsiktig med å omtale butikkansatte på bloggen din. Du har mye makt og du har din fulle rett til å uttale deg pga. ytringsfriheten vi har i Norge, men husk at denne jenta kan ha hatt en dårlig dag. Kanskje lider en av hennes nærmeste av en dødelig sykdom eller kanskje har hun akkurat fått beskjed om at hun aldri kan bli gravid? Det skal så absolutt ikke gå utover noen andre, spesielt ikke butikkens kunder, men du burde være profesjonell nok til ikke å synse over hva hun tenkte om deg. Mest sannsynlig er det normal prosedyre å gi beskjed om at hun vil sette på alarmene igjen og henge plaggene tilbake i butikken. Hun har ingen som helst mulighet til å forsvare seg, og det spiller ingen rolle om du nevner navn eller ei. Hun kan lese dette og dersom du faktisk har oppfattet henne helt feil så må hun selv sende deg, en profilert blogger, en mail og forklare seg. Det er ikke riktig bare fordi du har mye makt.
Hehe
Tror du heller mener at du fikk jernteppe
Blackout får man nok mer når man er dritings og ikke husker noe 😂😂
Jeg fikk engang totalt “Jernteppe” da jeg skulle betale for endel varer i butikken. Handla etter jobb så hadde uniform på (men privatjakke over da)
Det sto helt stille hva koden var 🙈 og damen bak meg smilte trøstende “du må ikke bli stresset av at du lager lang kø nå, dette går bra… Jeg fikk legge varene til sides og måtte ut i bilen og ta meg 5 minutt tenkepause… 😂
Det gikk bra, husket det tilslutt 😄
Men så rødmer jeg som en tomat også i tillegg 🙈 extra flaut….
Men syns det var veldig uhøflig av denne kassedamen og si sånt høyt og tydelig..
Du kunne jo bare vist henne bevis da på at bankkortet FAKTISK var ditt… Vet de nye ikke har bilde, men hvis du hadde sertifikat med feks.
Så burde hun faktisk be om unnskyldning. Det er noen som burde ta seg ett smilekurs kanskje…. Er lov og glemme koden, det gjør vi alle.
Men det kalles faktisk Jernteppe altså 😂😂
Thihi…. Litt søt e du nå og da 😄
Men ja Blackout får man hvis man er skikkelig dritings og ikke husker noe… 😂😂 har aldri opplevd det heldigvis… 😬
Det har jeg også opplevd, og det eeer så pinlig! Jeg skulle sjekke inn på hotell og da må man jo registrere et kort som sikkerhet når man sjekker inn. Jeg var HELT blank! Sa det som det var, at jeg faktisk ikke husket koden og spurte om jeg kunne få gå opp på rommet fordi jeg sikkert ville komme på det etterhvert. Det fikk jeg lov til, og kom heldigvis på det etter en liten stund.
Nå er jeg hackere og tyvers største drøm, har samme kode på alle kortene mine!
Jeg jobber i kassa på en sports butikk, og der har folk stadig blackout/glemt å overføre penger. Det går helt fint, setter det som regel på vent, og tar neste kunde i mellomtiden.
Ikke greit at hun oppførte seg sånn mot deg. Det er jo en vond følelse i seg selv å ikke huske koden. Man blir itillegg enda mer stressa, noe som gjør vondt verre.
Generelt veldig dårlig service på Zara Bvn
Jeg jobber i bank, og vi anbefaler alltid kundene å hente pin-koden i nettbanken isteden for at vi sender per post. Da er det ikke så farlig å sende kortet i posten, for det kan bare sperres om det ikke dukker opp. 🙂
For en elendig kundebehandling av hun i kassen på Zara. Håper sjefen der får høre om det. Og har dere problem med tyveri fra postkassa bør dere skaffe lås. 🙂
Hvor har du kjøpt den toppen du har på deg på bilde? den var helt nydelig 😀
Om en butikkansatt hadde behandlet meg på denne måten hadde jeg ikke kommet tilbake. Kundeservice er alfa omega! Glemt kode, ingen penger på kortet osv, skjer de beste, jeg har selv opplevd det flere ganger, både som kunde og butikkansatt. Man skal ALDRI være stygg med kunden. Når det er sagt har jeg ingen gode opplevelser fra Zara-butikker hverken i Oslo eller andre steder i landet, så jeg handler ikke der i utgangspunktet. Håper du ble kjempefornøyd med de plaggene du kjøpte:) god klem til deg og Ulrik, lykke til videre med prøvingen, jeg heier på dere<3
Hei!
Jeg lurte på om du anbefaler Thailand å reise til? å evt hva hotellet dere bodde heter?
Det der er min hverdag! Har en sykdom som gjør meg veldig glemsk og diskre, det er ikke flaut for meg, men utrolig slitsomt :/
Men hu zarafrøkna burde vite bedre, kan ikke behandle kunder på den måten, men igjen så er det Zara da, og de er jo ikke akkurat kjent for god kundebehandling 🙈
Uff det er flaut og ubehagelig. Virket ikke som om damen bak disken var noe hyggelig mot deg. Jeg hadde helt klart sendt en mail til sjefen og klaget for at du ikke fikk bedre forståelse.
Skaff deg en postkasse med lås så slipper du det problemet 🙂
Du skal ikke tenke at det er flaut i det hele tatt. Jeg jobber i butikk og det skjer veeeeldig ofte at kundene ikke husker koden sin, så de heller må betale kontant 🙂
Oi, for en behandling du fikk av butikkansatte. Har selv glemt kode på kortet, men aldri opplevd sånn behandling før. For alt butikkansatte visste kunne det være et nytt kort du hadde fått deg med tilhørende ny kode, men det å glemme koden kan jo uansett skje den beste. Og uansett grunn til hvorfor hun sendte deg disse blikkene (for du vet jo ikke hvorfor hun sendte deg blikkene og svarte deg sånn som hun gjorde, men at det var noe i det er nok reelt siden du følte sånn på det), så er det ikke noen god grunn for å behandle kunder på denne måten.
Håper klærne var bra da 🙂
Jepp har skjedd meg fleire ganger. Så har gitt koden til søsteren slik at eg berre kan ringe/sende melding om det skjer 🙈 En dag skjedde det først på legesenteret. Trykte fleire ganger – men va feil alle gangene. Dama på kontoret såg ut som om ho trudde det var heilt andre grunner enn en dårlig rygg som gjorde at eg var til lege. Då en halvtime etterpå var eg heilt sikker på at eg hugsa koden. Gjekk på butikken for å handle mat før eg skulle på jobb. I det eg trykte koden kortslutta hjernen igjen… og eg trykte sjølvsagt feil kode igjen.., fint spurte eg om eg kunne betale kontant. Dama i kassa lo og sa ho trudde eg berre hadde trykt feil kode og at eg gjerne måtte prøve igjen. Når eg sa at eg trudde kontant var best smilte ho skikkelig varmt og sa “du det der det skjer heile tida, kvar dag. Fort gjort i ein hektisk kvardag”, sjølv om eg følte meg heilt korka så var det liksom ei trøst, 😛
Hei.
Du trenger ikke publisere kommentaren min, men følte for første gang jeg ville kommentere ett innlegg som jeg kjente meg igjen i. Jeg har vært gravid flere ganger, har bare ett barn, de andre gangen har det desverre ikke gått bra. Uansett…Jeg kjente meg så igjen i dette med å slå feil kode. Jeg husker alle koder alltid! Untatt når jeg er gravid, eller nettopp har vært gravid. Altså når kroppen er full av hormoner blir jeg glemsk som en 90 åring. Jeg klarte å sperre både mobilen min og nettbanken min opptil flere ganger når hjernen var påvirket hormonelt. Jeg sperret engangskoden til nettbanken 3 ganger på 1 måned, da lo de nesten i banken når jeg måtte aktivere den igjen. Så jeg måtte i graviditetene lage meg huskelapper når jeg skulle i butikken 🙂 Tenkte om kanskje behandlingene du tar i forvindelse med ivf kan påvirke hukommelsen litt de også, bare ett tips 🙂 Håper det går bra for dere denne gang med ivf, jeg vet hvor desperat man vil bli gravid igjen etter man har mistet. Nå har jeg opplevd dette flere ganger, men jeg lover at det er verdt det til slutt selv om det blir altoppslukende når det pågår.
På skitur i fjor skulle søstera mi låne kortet til mamma. Eg var så opphengd i kva koden til mamma var (i tilfelle søstera mi skulle gløyme den) at eg gløymde min eigen kode då eg skulle betale. Max flaut! Han som stod bak kassen såg kor stressa eg var, og lot meg berre styre på til eg fekk betalt med kortet til mannen min. Eg var sikker på at det hadde blitt sperra, men då eg skulle betale på matbutikken seinare på dagen var det heldigvis ikkje det.
Eg opplevde fleire gonger at folk sleit med å betale då eg jobba på matbutikk som student. Folk hadde ikkje overført til riktig kort, mannen/konen hadde tømt kortet og folk gløymde koder på både sitt og andre sitt kort. Heilt normalt, men utruleg kipt når ein blir behandla sånn!
Håpar Zara-butikken får nyss om dette innlegget. Det er IKKJE ok å behandle kundar på den måten.
Skulle handle noen småting på matbutikken. Skulle bruke mitt eget kort. Får totalt jernteppe og klarer ikke å huske koden. Forsøker to ganger. Prøver å la fingrene huske, men det går ikke. Tar frem kredittkortet og bruker det i stedet. Husker heldigvis den koden.
Logger meg på nettbanken hjemme for å sjekke koden. Selv om jeg vet at det stemmer, kjenner jeg ikke igjen koden. Skal sies at dette var i en veldig stressende periode hvor mye skjedde.
Kan skje den beste.
Og ellers synes jeg det er greit at du forteller om hvilken butikk og hvordan hun i kassa oppførte seg. Jeg skryter av butikker, restauranter og ansatte som fortjener det, men sier også min ærlige mening om dem som ikke yter service som den burde være. Det er faktisk eneste måten de kan bedre på. Om alle tier, får man heller ikke mulighet til å rette opp i feil.
Det kan faktisk skje alle 🙂 Jeg har en veldig lett kode på kortet mitt, hatt samme kode i flere år. Den har et tall (som er ulikt de tre siste tallene) pluss tre like tall etter hverandre. Koden min er sikkert ikke den sikreste, men den blir ikke glemt ;-). Synes også at kundebehandlingen du fikk på Zara var elendig 🙁
Du mener vel jernteppe? Blackout er noe helt annet, da hadde du ikke husket at du var i butikken en gang 😉 Men dårlig service av damen i butikken…
Dette sier alt om servicen på Zara. Den er så latterlig dårlig, og de ansatte der er SÅ sure. De har mye fint, men jeg handler der ikke på grunn av serviceinnstillingen til de ansatte.
Det heter hjerneteppe. Jernteppe dreier seg om skillet mellom øst og vest under den kalde krigen..
Jeg syns ikke du har noe ansvar for å ikke henge ut en dårlig butikkmedarbeider. Det jobber mange på Zara og vi vet ikke hvilken butikk det er. Hvis man har et serviceyrke og har en så dårlig dag at man ikke greier å oppføre seg, så for man skjerme seg fra kundekontakt eller få en sykemelding.
Det kan skje med alle, men ja, det kjennes nok helt grusomt ut. Svigerinnen min og jeg var på shopping, hun hadde kortet til mannen sin, som hun hadde brukt mange ganger før. Vi skulle handle på et marked der ikke alle hadde terminal og trengte derfor kontanter, så vi gikk til minibanken. Der tastet hun feil kode, ikke bare en, men to ganger. Da sa jeg til henne at hun ikke måtte taste mer, hun kunne låne penger hos meg, for tastet hun feil for tredje gang ville banken sluke kortet. Hun tenkte litt, så sa hun, nå husker jeg koden, tasta inn, svup, kom det fra minibanken og borte var kortet. Der kom i posten etter noen dager.
Hva om folk snur det litt rundt da!
Hva om Julianne var den som ikke kunne betale for seg, noe som stemmer i dette tilfellet. Hvorfor skal da jenta i kassen sette av tingene til siden? I dette tilfelle var faktisk pilotfruen heldig at søster var i nærheten og kunne betale for henne. Hadde ikke dette skjedd så ville hun ikke fått betalt for disse klærne. Disse klærne kunne blitt solgt til noen andre.
Når det er sagt er det kjent at pilotfruen henger gjerne ut folk. Jeg har sett dama selv shoppe i butikken og når vi snakker om å være høy på seg selv… vel, hun kan takke seg selv. Julianne har kommentert alt fra at en jente som jobber i butikken har hår under armene, dette er et innlegg dere kan søke opp og hun har blitt dopet ned på byen uten å anmelde dette da hun selv mente hun viste hvem som gjorde det og samme med å ta taxi hjem og blitt tafset på… uten å gjøre noe mer med det selv om Oslo Taxi tok kontakt med henne om dette. Hun minner meg om en drama queen.
Haha, uff!! Jeg kjenner meg så godt igjen at jeg ikke klarer å skjule smilet… Jeg husker da Jeg om samboeren min var på vår første kjæreste tur i Norge. Vi var i Trondheim å spiste på Egon (trur jeg det var) oppe i snurre tårnet. Jeg som blir så kvalm av ingen ting! Vel, jeg bestemte meg for å spandere, for en gang skyld. Jeg ble så svimmel der jeg stod, at jeg tasta feil to ganger før jeg i det hele tatt ensa det. Til slutt klarte jeg det og gikk å satte meg. SÅ dum og flau jeg følte meg.. Og det er ikke første eller siste gangen det har skjedd.. Nesten så jeg har blitt litt vant med det 😛 haha..
Men, kassadama synes jeg kunne ha behandlet deg bedre..!
Elendig kundeservice, ikke mer å si om den saken.
Har jobbet i butikk i mange år, både dagligvare og andre butikker.
Jeg har aldri tenkt meg om to ganger for å sette av varer dersom det er noe feil med kortet til kunden, eller de må dra for å ta ut penger. Hvordan de ser ut eller hvem de er spiller ingen rolle, behandler alle likt.
Da settes varene bak, og står på vent ut dagen. Man skal ikke alltid tro det verste om folk. Og det spiller ingen rolle om man har en dårlig dag. Er man så langt nede at man ikke greier å behandle folk med respekt så har man ingenting på jobb i servicebransjen å gjøre.
Ikke relevant for tema, men synes det var mye mer givende og lese bloggen din før da du skrev mer om prosessen om å bli gravid osv. Prøver å lese hver dag for å se om du har skrevet noe om det, men kjenner det er mindre og mindre fristende og besøke bloggen nå. Liker deg kjempegodt men mye mer spennende og lese om prosessen og slike ting 🙂
Er nok ikke bare hos dere det stjeles fra postkassen. Så nå har det blitt slik her jeg bor at vi må hente viktige brev på Posten og fysisk vise legitimasjon, det tar selvfølgelig lenger tid å få foreksempel bankkort eller pass, men det er i det minste tryggere enn å la det ligge i postkassa noen timer. Og vi som bor her, er super fornøyd med løsningen og Posten ikke minst, for en service de yter for oss og for at vi skal føle oss tryggere.
Jeg ville ha sagt i fra til henne på Zara, ikke greit å oppføre seg slik. Man skal yte god service uansett. Jobbet i en butikk i Bogstadv. før, der kom du faktisk inn som kunde. Hadde jeg gjort noe galt eller oppfølt meg urettferdig, ville jeg likt å høre det. Bare å klage, det er en grunn til at Tripadvisor finnes også! 😀
Skjedd meg mange ganger, like flaut hver gang. Det er sånt som skjer. Og folk må slappe av litt! Alle skjønner hva hun mener med “blackout” liksom. Og hun dama på Zara var frekk, jeg elsker Zara, det er min favorittbitikk, men de gangene jeg har vært på den i Oslo har jeg fått elendig service! Føler at jeg er i veien nærmest. Så jeg har sluttet å handle der. Vi er i Spania ofte på grunn av familie, og der har de verdens fineste Zara butikk, og der handler jeg masse 🙂
Line – det heter jernteppe, ikke hjerneteppe…
http://www.sprakradet.no/Vi-og-vart/hva-skjer/Aktuelt-ord/Jernteppe-eller-hjerneteppe/
Haha for ei kjerring i den butikken:p heldigvis står det “feil kode”, enda flauere om man faktisk ikke har penger på kortet
Har glemt koden noen ganger, men da er det bare å logge på nettbanken å finne den 🙂 heldigvis kan man, i allefall i Sparebank1, finne koden igjen i nettbanken 🙂
Helt enig med A i at nå har denne bloggen blitt “en av mange.” Interiør, sminke og mote er det så mange som skriver om.. skjønner godt at du og Ulrik trenger å skjerme dere litt og ikke være åpne om absolutt alt i prosessen, men enig i at det blir mindre og mindre interessant å klikke seg inn her dessverre.. var en absolutt favoritt!
Åh, aner ikke hvor mange ganger jeg har fått blackout! Kjedelig og lese at du fikk en sånn opplevelse av en butikk ansatt! Jobber selv i butikk, aldri oppført meg sånn mot kunder! Vi alle kan glemme ting! 🙂
Du får komme innom Morris i Storgaten!
Zara har jo kjempe dårlig kundeservice, så tviler ikke på oppførselen til kassedama!!! Har slutta å handle hos dem pga dette. Blir fort ukomfertabel hvis ejg spør noe fra de ansatte, siden de er så lite kundeservice!! Det er kjempe synd for de har veldig mye fint….
De kjærringene på Zara er så ekstremt sure og tror de er det viktigste i hele verden! Ha ha, det må ha vært ekstremt ubehagelig. Det er jo ubehagelig å bare kjøpe et enkelt plagg der uansett glemt kode eller ei. Service er de ikke best på. Det er helt sikkert..
Pleier å få det når jeg har migrene. Har opplevd det med pinkode og det er utrolig pinlig. Blir ikke bedre når de bak kassa ikke har forståelse for det.
Hahaha 😛 Jeg har glemt koden til telefonen min en gang jeg var i byen. Jeg var sikker på at jeg hadde koden skrevet ned et sted hjemme, men mannen fant den ikke. Heller ikke PUK-koden som jeg fikk bruk for når telefonen ble sperret.Jeg fikk meg ny kode, og jeg fant ikke lappen med koden igjen før for noen dager siden. Det morsomme er at jeg ikke kjente igjen koden, selv om jeg har hatt den i mange år :p
Kan det ha vært et drypp du hadde??
Vil anbefale dere postboks, da kan ingen stjele posten deres.
Maria: Takk for tipset 🙂