GRAVIDITETSTEST OG NYE TANKER

Reklame// Nelly

Herlighet, så dårlig form jeg har vært i de siste to dagene. Jeg trodde først at det handlet om lørdagens festligheter, men når formen bare ble dårigere og dårligere skjønte jeg lite. Da jeg våknet i dag var jeg også veldig kvalm. Jeg har ikke kastet opp eller noe, men følt meg både svimmel og uvell. Severin virker heldigvis fin i formen. Derfor sendte jeg han i barnehagen. Eller, han er litt forkjølet. Men ellers blid og fornøyd etter enda en natt med sammenhengende søvn. Fy søren, nå går det veien med disse nettene her hjemme. Endelig!

Men tilbake til formen min.. For selv etter tre gode netter med uavbrutt søvn har jeg altså følt meg dårlig. Uopplagt og dårlig. Jeg bestemte meg derfor for å ta en test. En graviditetstest. Kanskje mest fordi jeg hadde en liggende i baderomsskuffen her hjemme og da ble det umulig å la den ligge. Men også fordi jeg fikk en mistanke om at den måtte være positiv. En sterk mistanke og sommerfugler i magen.

I det jeg tisset på pinnen startet tankene mine å spinne. Det er første gang siden Severin ble født at jeg fikk følelsen av å være klar. Klar for at testen skulle vise at jeg var gravid. Klar for å bli mamma igjen.

Det var godt å kjenne på disse tankene sånn i tilfelle testen viser to streker en gang til. Det var også godt å kjenne litt på en slags skuffelse over resultatet. Jeg ble nemlig skuffet over at jeg ikke er gravid og det er også første gang jeg har blitt etter at Severin ble født. Skuffelsen gjorde ikke vondt og jeg ble ikke lei meg, men jeg koste meg da sommerfuglene kom og merket at de forsvant.

Jeg har tatt en del tester dette året. Men til nå har testingen vært mest av frykt for å være og ikke av et ønske om å være. Når det er sagt så prøver vi ikke mer enn at vi ikke bruker noen form for prevensjon og det ideelle hadde nok kanskje vært en ny graviditet om et års tid, men jeg kjenner meg klar om det skulle skje før det og akkurat det er deilig.

Antrekket er forresten ikke fra i dag, men bildene er det. Jeg fikk bare lyst til å prøve disse buksene på sammen med denne bodyen og legge antrekket frem til neste passende anledning som får bli et julebord eller noe i den duren. Sykt å tenke på at vi er inne i den sesongen igjen og ikke minst at Severin er hele 15 måneder gammel.. Tiden flyr!

(annonselenker Nelly) Body HER// Bukse HER// Sko HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg