FERIE ELLER IKKE FERIE

Reklame// annonselenker NA-KD

Hei dere! Vi er som sagt i tenkeboksen når det gjelder Bali-turen vår og selv om jeg skjønner alvoret av viruset gjør tanken om å avbestille ferien vondt. Vondt fordi Ulrik, Regien og jeg har gledet oss så enormt masse. Vondt når jeg tenker på alt Severin skulle få oppleve. Vondt når jeg ser ut vinduet denne grå tirsdagen og vondt for lommeboken som ikke har avbestillingsforsikring på flybillettene..

Jeg lengter sånn etter sol og varme at dere aner ikke! Eller, det er nok mange av dere som føler det samme savnet etter en lang vinter. Kanskje er det også flere som er i samme situasjon som oss. Og ja, jeg vet det ikke er synd på meg fordi jeg eventuelt mister en ferie, men la meg få være skuffet og la meg få drømme videre om både brunfarge, sommerkjoler og badetøy.

Her er noe av det jeg har bestilt meg til turen som sannsynligvis ikke blir noe av, men som jeg likevel skal beholde og spare til våren og sommeren her hjemme. Hvis ikke vi får til en ny tur til et annet varmt sted før sommeren kommer til Norge da? Marbella foreksempel. Temperaturene der er jo mye varmere enn her selv om det ikke er varmt i havet så tidlig på året. Jeg krysser fingrene for at vi finner på et eller annet hyggelig (les: og varmt) om ferien til Bali blir avlyst. Tvi tvi!

Klikk på bildet under for å sjekke ut plaggene nærmere 🙂

(annonselenker NA-KD) KLIKK PÅ PLAGGENE I BILDET FOR Å KOMME TIL PRODUKTET!

–> P.s. Du får 25% rabatt på alle gensere og skjørt HER med kodeord: SPRING <–

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg