BLOGGEN & NELLY HOLDER MEG UNG

Reklame  Nelly

Da var familien Nygård på sjøen igjen. Natt til i dag sov vi i Middagsbukta og i kveld har vi lagt oss til på gjestebryggen i Sætre igjen. Vi holder oss som dere skjønner i nærheten av Vollen på grunn av omstendighetene. Men herlighet, som vi gleder oss til at vi kan reise litt lenger og vise Regien mer av hva båtlivet virkelig er. Jeg vet at hun også gleder seg til å utforske mer av Norge og forhåpentligvis Sverige og Danmark..

Planene for sommeren var egentlig å bevege oss rundt på landets festivaler, besøke dyreparken i Kristiansand, cruise langs svenskekysten og komme oss til Skagen. Nå ser det dårlig ut for både festivaler, dyreparker og kryssing av grenser så vi får rett og slett legge en ny plan. En ny fleksibel plan.

Apropos endringer av planer.. Denne helgen er min siste helg i 20-årene og det skal foreløpig ikke feires. Tanken var å arrangere en skikkelig stor fest med venner og familie eller å reise bort med noen utvalgte venner, men ingen av delene lar seg jo gjøre akkurat nå og det er helt greit. Festen min og reisene mine kan vente. Jeg koser meg mer enn nok med familien min, kake og litt ekstra oppmerksomhet. Hint hint!

Tilbake til alderen min.. Det er ganske sykt for meg å tenke på at jeg fyller 30 år på mandag! Jeg føler meg helt seriøst som en 25-åring og tror at jeg vil sitte med den unge følelsen i hodet for alltid eller i hverfall i lang tid. For ja, jeg føler meg ikke så gammel som jeg er selv om jeg forsåvidt lever veldig “voksent” med mann, barn, hunder og hus. På en annen måte lever jeg kanskje ikke sååå voksent med tanke på yrket mitt som blogger/influencer og interessene mine for Nelly-klær. Bloggen og Nelly holder meg ung. Hehe!

..Og apropos det: Jo mer du shopper desto mer sparer du på Nelly akkurat nå! Sjekk ut den beste dealen ever her. P.s. Tilbudet kan ikke kombineres med salg eller andre tilbud og er gyldig til 27. april klokken 23:59 (Les: ut bursdagen min). Rabatten aktiveres i kassen 😀

Kjole HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg