BABYBESØK, FOOTOSHOOT, DAGENS ANTREKK OG MER REKLAME

Annonse// annonselenker Nelly

God kveld, folkens! I dag er Severin hele 5 måneder gammel! Tenk på det. Tiden har gått så sykt fort og det er enda rarere å tenke på at Severin snart er et helt halvt år gammel. Det må vi markere på et hyggelig vis her hjemme.. Har du noen forslag?

Apropos bebbiser! I går var Ulrik, Severin og jeg på babybesøk til min beste venninne som ble mamma 14. november! Ja, Pia har født en liten dukke (som jeg allerede kaller henne), og hun er selvfølgelig fantastisk vakker! Akkurat som sin mamma og pappa. De to beste foreldrene hun kunne få. Hermine heter hun forresten og jeg håper at hun blir veldig glad i alt som er rosa, slik at jeg som “tante” kan få kose meg med litt jentegreier også. Når det er sagt så har hun arvet en del tøy og ting av Severin siden Pia ikke er like glad i rosa som meg. Hehe!

Dagen i dag har bestått av en morsom fotoshoot sammen med Ulrik. Jeg gikk for en casual look med jeans, bluse og boots, men hadde også et skift med en beige kjole som ble noe mer pyntet. Om ikke lenge skal jeg fortelle mer om denne shooten og vise dere resultatet. Under ser dere bilder fra dagens antrekk. Jeg bare ELSKER disse bootsene i fargen mustard og får aldri nok av fukslepelser!

(annonselenker Nelly) Jakke HER/ bluse HER/ Bukse HER/ Boots HER/ Skjerf fra b.Young Måløy, men du finner lignende HER

TILBUD: Med rabattkoden: NLYBRANDS25 får du 25% rabatt på alle Nelly brands!

P.s. Tilbudet varer kun til 22. november klokken 10:00 og gjelder kun på ordinære priser. Ha en fin kveld videre du som leser.

Vi blogges mer i morgen. Nå er det leggetid her ♥

0 kommentarer

Siste innlegg