JULEBILDER I STUDIO & EN VENNINNETJENESTE

Venninnetjeneste

Hei, dere! Jeg var først litt usikker på om jeg skulle merke dette innlegget som reklame eller ikke, men siden jeg har betalt full pris for bildene i studio og ikke får noe som helst gode av å dele dette tilbudet så skal det altså ikke merkes. Bare til info..

Fotografen er en gammel kollega av meg og som flere vet er vi venninner i dag. Jeg utnyttter ikke henne for gratis bilder og hun utnytter ikke meg for eksponering, men vi anbefaler hverandre når det er relevant slik som jeg velger å gjøre nå. Ulrik, Severin, Stella, Ramp og jeg var nemlig i studio for en ukes tid siden og tok julekortbilder, familiebilder og babybilder av Severin. Herlighet, så mange fine blinkskudd vi fikk! Spesielt av Severin og hundene. Jeg gleder meg til å sette meg ned og lage julekort og planlegge noen julegaver, for nå har jeg mye bra bilder å velge i!

Hvis du sender en mail til Marian på [email protected] før 1. desember og booker time til fotograferig får du 20% “vennerabatt” på alle bildepakker om du hilser fra meg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg