ET BILDEDRYSS FRA DEKORASJONEN I BARNEDÅPEN

Reklame// @bryllupevents @ballongbuketten @annebrith.no

Jeg ville bare vise dere den nydelige dekorasjonen her hjemme fra barnedåpen til Severin. Fargekombinasjonen var som sagt blå, hvit og gull. Ikke noe rosa, for å si det sånn.. Eller, det var en tante som kom med en superdigg rosa ostekake som var himmelsk god, men ikke bildevennlig nok denne gang.. Hehe!

Stolene, serviset, blomstene og glassene er lånt og stylet av @bryllupevents som var to herlige og dyktige jenter som jobbet lørdag kveld for å få alt på plass før den store dagen. Jeg anbefaler å sjekke de ut for inspirasjon på Instagram om du planlegger en spesiell anledning som bryllup, barnedåp eller noe annet staselig!

Ballongbukettene og den fantastiske ballongbuen er selvfølgelig fra @ballongbuketten. Jeg er som dere vet over middels glad i ballonger og blir like imponert hver gang jeg ser alt som er mulig å lage av ballonger. Jeg anbefaler å ta en titt innom disse på Instagram også. De dekorerer til alle typer anledninger og er helt sykt flinke. Og nei, det er ikke tilfeldig at de har over 15 000 følgere!

De nydelige kakene har Ulrik og jeg bakt i samarbeid med mitt store forbilde på kjøkkenet, nemlig @annebrith.no. Cookisene ble så fine at jeg bare måtte bruke de som bordpynt i tillegg til å servere de på kakebordet etter middagen. Jeg var rett og slett stolt over baksten denne dagen og ble skikkelig inspirert til å bake mer fremover ♥

Fotograf Marian JadeFotograf Marian JadeFotograf Marian JadeFotograf Marian JadeFotograf Marian JadeFotograf Marian JadeFotograf Marian JadeFotograf Marian JadeFotograf Marian JadeFotograf Marian JadeFotograf Marian Jade

Fotograf: Marian Jade

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg