TUSEN TAKK!

God kveld og god helg til mine herlige lesere! Jeg ville bare stikke innom og takke for alle de koselige tilbakemeldingene som både Ulrik og jeg har fått de siste dagene. Jeg har fått høre at jeg er tøff, sterk og modig. Tre store ord som betyr veldig mye for meg etter å ha delt noe så personlig med dere. Jeg føler også at dere smiler på våre vegne nå som alt har gått bra og vi er blitt en lykkelig liten familie. Tusen takk for at dere unner meg alt godt og tusen takk for at jeg får lov til å vise dere hvordan livet mitt egentig er.. Helt uten filter.

Ulrik har forresten delt en nydelig liten videosnutt fra Severin sin første time på sykehuset på sin Instagram –> @mrulriknygaard. Filmen ble tatt da jeg fortsatt lå på opperasjonsbordet, mens Ulrik og Severin hadde sin første time sammen. Det er så rart å se tilbake på de første bildene og de første videoklippene vi har fra da Severin ble født nå i dag. Herlighet, så fort tiden har gått! Om bare en uke er han hele 4 måneder gammel! Jeg delte forresten også et nydelig bilde av Severin og papsen i går for å feire mine 50 000 fantastiske instagram-følgere! Bildet ble tatt i sommer på vår første ordentlige familieferie. Du ser det på @pilotfrue.

P.s. Husk å stille spørsmål til ukens spalte med spørsmål og svar før søndag. Jeg har plass til noen til denne uken. Spørsmålene kan stilles på Snapchat og til innboks på Instagram ♥

Håper dere vil følge meg og oss videre..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg