UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Hvilke hensyn tok du etter fødsel med tanke på keisersnittet?

– Jeg tenkte vel egentlig ikke over at jeg skulle ta så mye hensyn, men jeg hadde jo endel vondt i arret de første ukene og derfor begrenset aktivitetsnivået seg selv.

Hva ønsker du deg til jul?

– Det første jeg kommer på er at jeg ønsker meg en oppgradering i undertøysskuffen, vintersko, nytt sengetøy, treningstøy og kanskje en ny veske? Men jeg trenger i utgangspunktet ingenting, bortsett fra nytt undertøy.

Hva er ditt neste mål med bloggen?

– Hm.. Godt spørsmål! Denne bloggen har allerede ført til både tv og bok, så hva blir det neste?

Mitt neste delmål med Instagram er i hvertfall å nå 50 000 følgere. Det er superhyggelig om du vil hjelpe meg å nå det målet. Har du noe forslag til hva jeg skal gjøre når jeg når 50 000 følgere? Forslag tas i mot på Snapchat –> pilotfrue eller på innboks på Instagram @pilotfrue.

Hva gleder du deg mest til denne vinteren?

– Det må bli julen. Vår første jul med Severin <3

Hvem heier du på i Skal Vi Danse i år?

– Søteste Martine Lunde selvfølgelig, og Sophie Elise! Begge imponerer meg skikkelig.

Kunne du tenke deg å være med i Skal Vi Danse?

– Min første tanke er JA, men når jeg tenker mer enn et sekund over saken så virker det veldig skummelt. Kanskje for skummelt.

Hvorfor har du så mye reklame på bloggen?

– Jeg tror ikke at jeg har mer reklame på min blogg enn hva andre bloggere som også lever av å blogge har på sin blogg. Forskjellen de siste månedene er nok bare at jeg har oppdatert noe sjeldnere og da virker det kanskje mer. Jeg håper at jeg snart klarer å komme tilbake i gode blogg-rutiner.

Hvilke blogger leser du?

– Jeg leser ingen blogger fast, men jeg holder meg stort sett oppdatert på det som skjer i bloggverden. Ikke fordi jeg føler at jeg må det, men fordi det interesserer meg.

Spør du venner og familie om tilatelse til å dele bilder av de på bloggen?

– Jeg spør alltid om jeg er i tvil, men etter 4 år som blogger har jeg lært meg hvem som liker å bli avbildet, hvem som synes det er ok og hvem som misliker det. Hehe! Og ja, jeg respekterer selvfølgelig at denne type eksponering ikke er for alle.

Skal Severin begynne i barnehage? Eventuelt når?

– Ja, det skal han. Jeg tror han starter i august til neste år, med mindre jeg ombestemmer meg fordi jeg ikke klarer å “forlate ham”.

Trives du best med langt eller kort hår?

– Akkurat nå trives jeg best med kort, men når det gjelder håret mitt så endrer jeg mening hele tiden og det er heldigvis mulig siden jeg bruker extensions.

Hva er det beste med å være mamma?

– Det aller beste må være den kontakten og alenetiden jeg som mamma får med han hver dag.

Hva er det vanskeligste med å være mamma?

– Det eneste jeg synes er vanskelig med å være mamma til nå er det å få tid til andre ting som bloggen, annen jobb, trening og venner. Jeg ser for meg at utfordringene ved selve mammarolllen blir flere jo eldre Severin blir.

Hvor kjøper du klær til Severin?

– Vi handler mye klær på Newbie og har forelsket oss helt i ulltøyet fra Nøstebarn.

Hva er ditt beste tips for planlegging av babyshower?

– Vær så få personer som mulig om selve planleggingen. Jo flere meninger, jo mer krevende blir små ting å få til og jo mer tid tar prosessen. Ellers er såklart facebookgrupper genialt i forhold til det å invitere, spre info og spørre om hjelp til baking eller hva det måtte være. 

Hvor er flyhyllen på rommet til Severin fra?

– Den kjøpte vi på landstil.com her. Der kjøpte vi også konsollbordet i gangen som veldig mange har spurt om 🙂

Hvor har du kjøpt knagghyllen i gangen og teppet i gangen?

– Begge deler er kjøpt på Søstrene Sagen her i Vollen. En hyggelig interiørbutikk med masse fint som jeg virkelig vil anbefale!

Jeg setter stooor pris på om du vil stille meg et eller flere spørsmål til neste runde med spørsmål og svar på Snapchat –> pilotfrue, eller på innboks på Instagram @pilotfrue ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg