EN PÅMINNELSE OG TID FOR HØSTFERIE

Hei, dere! I skrivende stund er Severin, Ulrik og jeg på vei ut i bilen. Eller, Ulrik pakker med Severin som tilskuer, mens jeg har fått hele 10 minutter til å oppdatere bloggen..

I dag er det nemlig tid for høstferie, men før det vil jeg bare minne dere på at dere kan stille meg spørsmål til ukens spalte med spørsmål og svar som jeg planlegger å legge ut på søndag. Siden det var noe misnye med at spørsmålene kun kunne stilles til min Snapchat sist (pilotfrue), så åpner jeg for spørsmål til min innboks på Instagram også –> @pilotfrue. Jeg gleder meg til å sette meg ned og besvare det dere måtte lure på. Noe av det beste med denne spalten er jo at jeg får mulighet til å “snakke” litt med dere som følger meg 🙂

Nei, nå roper Ulrik på meg her. Severin er visst sulten igjen. Vi blogges fra fjellet! Geilo neste, men føøørst en liten etterlengtet negletime som dere kanskje ser at jeg behøver.. Hehe! Hva synes dere forresten om min nye frisyre?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg