NEW IN: TRENINGSGARDEROBEN

Annonse/ annonselenker Nelly

I og med at jeg er tilbake i treningsmodus her hjemme har jeg kjøpt meg litt nytt treningstøy og utstyr for motivasjonens del. Det er alltid kjekt med nye ting i treningsgarderoben, og spesielt nå som det er en god stund siden den ble oppgradert. Ikke passer jeg alt det gamle jeg har heller siden mammakroppen er og kommer til å forbli annerledes enn kroppen min før fødsel, noe jeg aksepterer og faktisk er fryktelig stolt over. For med annerledes så mener jeg slettes ikke noe negativt. Er det en kropp man skal være stolt over så er det jo mammakroppen! Tenk alt den har vært gjennom, og tenk så fantastiske den er helt av seg selv!  Fremover skal jeg jobbe for å holde den frisk, sunn og sterk. Den kortvarige motivasjoen til det kommer kanskje av nytt treningstøy, men den langvarige motivasjonen kommer definitivt av at jeg ønsker å være den beste mammaen til lille Severin som har overskudd i hverdagen ♥

(annonselenker Nelly) Genser HER/ Flaske HER/ Joggesko HER/ Tights HER/ Gummibånd HER/ Hoppetau HER

(annonselenker Nelly) Sports BH HER/ Tights HER/ Sports BH HER/ Genser HER/ Strikk light HER/ Strikk medium HER/ Strikk hard HER/ Gym ball HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg