THE NEW CLASSIC BRACELET

Annonse// Daniel Wellington

Har du fått med deg nyheten fra @danielwellington? Nå har de nemlig kommet med to nye armbånd som setter prikken over i-en på antrekket denne sesongen. Det nye Classic-armbåndet finnes både i rustfritt stål og i roségull. Begge variantene er superfine! Jeg har allerede sikret meg skjønnheten i roségull som skal få pryde håndleddet mitt fremover ♥

Designet er klassisk, delikat og passer til alt. Daniel Wellington-logoen er som dere ser fint gravert utenpå armbåndet og kombinasjonen med det hvite til både gull og sølv er helt nydelig. Med supermodellen Taylor Hill i front blir ikke kolleksjonen mindre ellegant heller. Åh, hun er sååå pen! Du kan se henne bruke armbåndet HER!

Ved første øyekast ble modellen i roségull min favoritt, men etter å ha sett flere inspirasjonsbilder under #dwclassicbracelet på Instagram har jeg bestemt meg for at modellen i rustfritt stål også må bli min. Hehe! Siden vi nærmer oss festsesongen er det jo kjekt å kunne variere litt i farger og stil. Dessuten digger jeg den “kalde” looken som stålet gir! Hvilken av modellene er din favoritt? 🙂

Nå får du hele 15% rabatt på www.danielwellington.com med rabattkoden “PILOTFRUE“, slik at du kan skaffe deg nyheten til en god pris du også

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg