VIL DU VINNE ET GAVEKORT PÅ 5000 KRONER?

Annonse// Nettbonus

I samarbeid med Nettbonus.no skal jeg dele ut et gavekort på inntil 5000 kroner til en av dere! Mange av leserne mine har allerede registrert seg på Nettbonus.no og får derfor penger tilbake når de handler på nett. Jeg har selvfølgelig også registrert meg fordi jeg vil ha nettbonus hver gang jeg handler i mine favorittbutikker, som blant annet Nelly 7%, Bik Bok 4%, NA-KD 6%, Hotels.com 6% og ASOS 7%.

–> Opptjent nettbonus overføres til din bankkonto. Det er helt gratis å bruke nettbonus og det tar bare et par sekunder å registrere seg..

Nettbonus.no gir deg også jevnlig rabattkoder som gjør at du sparer enda mer. Akkurat nå så har de en NA-KD-rabattkode som gjør at du får 15% rabatt i kassen, i tillegg får du 6% nettbonus ved handelen. Rabattkoden gjelder kun for oss nettbonusmedlemmer og du finner den ved å klikke deg inn til NA-KD fra nettbonus.no. NB! Du må være registrert/pålogget for å kunne se rabattkoden som står med lilla skrift.

KONKURRANSE:

Nettbonus er kjempefornøyd med at så mange av mine lesere har registrert seg og begynt å tjene nettbonus at de ønsker å gi litt ekstra tilbake til dere. Har du lyst på et Nelly-gavekort?

Nesten søndag trekker jeg ut en vinner! Vinneren vil få et Nelly-gavekort på 2000 kroner. Dersom vinneren i tillegg har tjent nettbonus på minst en handel i perioden 23. september til 7. oktober vil Nettbonus.no øke gavekortet til hele 5000 kroner! Nettbonus.no vil kontakte vinneren 8. oktober, så sørg for å følge med på epostene du får fremover!

–> For å delta i trekningen må du registrere deg på HER, hvis du ikke allerede har gjort det. Deretter skriver du en kommentar i kommentarfeltet under dette blogginnlegget. Jeg har nemlig åpnet kommentarfeltet igjen for anledningen 🙂

SLIK TJENER DU PENGER NÅR DU HANDLER:

1. Registrer deg på Nettbonus.no

2. Klikk på nettbutikken du vil handle i

3. Få nettbonus

Nettbonus.no har du oversikt over hvor mye nettbonus du har opptjent og alle kjøpene du har gjort. Straks du har tjent 200 kroner i nettbonus kan du overføre dem til din bankkonto 🙂

358 kommentarer

Siste innlegg