25% RABATT PÅ POSTERS FRA DESENIO!

Annonse// Desenio

Nå har det endelig blitt ordentlig hjemmekoselig og stilig her hjemme med litt dekor på veggene. Det er helt utrolig hvor mye bilder gjør i et rom. Jeg føler virkelig at plakatene fra Desenio setter prikken over i-en i huset vårt, og er over middels fornøyd med hvordan det ser ut nå som alt er på plass.

I stuen har jeg valgt to store gullrammer og litt funkisstil på motivene. Jeg synes det var absolutt kulest å sette rammene stående opp til veggen på denne sjenken fremfor å spikre de fast. Ble det ikke fint? Vi fikk masse skryt for disse på innflyttingsfesten!

I gangen valgte jeg eikerammer fordi jeg føler det passer så godt inn med resten av interiøret i rommet. Ulrik stusset litt på min plutselige interesse for gamle biler og mopeder. Jeg prøvde å forklare han at det handlet om fargene og looken, ikke egentlig bilen og mopeden. Hehe!

På soverommet til Ulrik og meg valgte vi de samme gullrammene som i stuen med litt naturpreg. Stilen på soverommet vårt minner meg faktisk om en slags bungalow i varmere strøk, så jeg var ikke i tvil når jeg så disse plakatene under kategorien “naturmotiver” på Desenio. Det eneste jeg lurer på er om jeg skal utvide veggen på soverommet med flere bilder i samme stil. De har blant annet mange kule posters med tekster på som er fine å kombinere med naturbildene, synes jeg.

På Severin sitt rom gikk vi også for eikerammer og litt forskjellige motiv i ulike størrelser. Vi hang som dere ser opp to bilder på veggen bak ammestolen, plasserte et bilde på kommoden hans og satt to bilder sammen i en hylle i garderoben. Det var vanskelig å velge blant alle de koselige barnebildene på Desenio, for utvalget er virkelig fantastisk. Bare se sel her! Jeg sitter faktisk å vurderer om jeg skal bestille litt flere posters til barnerommet nå. Det hadde vært hyggelig med noe dekor i vinduskarmen også, eller kanskje noe mer på veggene. Vi får se 🙂

Med koden PILOTFRUE får du nå hele 25% rabatt på posters hos Desenio fra 18-20. september! Sjekk ut alle de fine plakatene her

P.s. Koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/Collaboration posters..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg