POSITIVT OVERRASKET

I går kveld la jeg ut et bilde av meg selv hvor du ser noen av strekkmerkene mine på Instagram –> @pilotfrue. Jeg ble positivt overrasket over responsen og over hvor mange som har skjønt det. Skjønt at strekkmerker etter graviditet og fødsel er vakkert. Jeg skjønte det ikke selv før jeg ble mamma til lille Severin..

Med tilbakemeldinger som dette kan jeg ikke annet enn å smile:

Merket med kjærlighet.

Naturens eget kart på kroppen. “

Tigermammaer får tigerstriper.”

En stadig påminnelse på den fineste opplevelsen i livet.”

Det var spesielt en kommentar som jeg ikke glemmer. Kommentaren var fra moren til to barn som siterte sønnens kommentar til hennes strekkmerker da han ble storebror: “Mamma, se så fint lillesøster har mala på deg.” 🙂

Og ja, det var selvfølgelig også ett par “troll” i kommentarfeltet som ikke hadde skjønt det. Men de om det. Jeg velger å fokusere på alle dere smarte og oppegående følgerne mine som jeg heldigvis har flest av, og på grunn av nettopp dere slår jeg et slag for keisersnittet også. Et vakkert arr som INGEN burde skjemmes av og dekke til, men heller være stolt av og vise frem.

Jeg velger å se på arret etter keisersnittet som et symbol på den største dagen i livet mitt. Dagen jeg ble mamma og drømmen om en baby gikk i oppfyllelse. Arret og strekkmerkene forteller på en måte min historie ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg