VOLLENLIAFESTIVALEN

Reklame// Good Mood Streetfood, Ballongbuketten.no, Festfabrikken.com, Inglot & Selfiestation.no

Siden lørdag har jeg vasket, ryddet, ladet batteriene, hentet hjem vår kjære Severin fra Vikersund og bare kost meg med familien min. Jeg sitter fortsatt fast i gulvet flere steder her hjemme selv om vi har skrubbet det førti ganger, men det er kanskje ikke så rart. For i helgen hadde Ulrik og jeg tidenes innflyttingsfest med over hundre gjester som markerte starten på en fantastisk tradisjon, nemlig #vollenliafestivalen. Vi stod på som søren lang tid i forkant av denne dagen for at alt skulle bli perfekt. Derfor sparer jeg heller ikke på detaljene nå som jeg skal fortelle dere om festen og opplegget. For ja, jeg er litt (les:veldig) stolt av hva vi fikk til!

Høydepunktene på festen var definitivt foodtrucken fra Good Mood Streetfood som serverte nydelig bakt potet og grilled cheese sandwich. Altså, hvor smart er det ikke å leie en foodtruck til arrangementer som dette? For det første så slipper man å lage mat og ikke minst servere maten/leie inn hjelp, for det andre blir det ingen gris og søppel inne, og for det tredje blir gjestene faktisk mette, noe man sjeldent blir av fingermat eller andre fancy småretter som mange serverer på store fester. Det blir ikke siste gang vi leier foodtruck fra Good Mood Streetfood. Og ja, det er den foodtrucken som pleier å stå utenfor Latter på Aker brygge. Den kan nemlig leies av både firmaer og private til alle anledninger 🙂

Jeg må selvfølgelig også trekke frem jentene fra INGLOT som ikke bare stylet meg, men som sminket og festet paljetter på både jentene og guttene som ville gjennom dagen. Jeg visste at disse to stajonene i stuen ville bli populære, men ikke såååå populære. Det var ofte kø rundt de søte makeupartistene, for å si det sånn. Hehe!

–> TILBUD: Du får 20% på inglot.no ved å skrive inn rabattkoden “Vollenliafestivalen“, eller om du oppgir ordet på butikken deres i Arkaden eller på Strømmen storsenter.

Vi hadde som dere ser både vakt og festivalbånd for å holde styr på gjestelisten..

I tillegg vil jeg trekke frem fotoboksen fra Selfiestation.no, som det er tydelig å se at alle digget. Fotoboksen skapte rett og slett mye latter og god stemning blant gjestene hele dagen og kvelden. Dessuten var den enkel å bruke. Vi kunne velge mellom å printe ut bildene der og da, sende de til mailen vår eller bare lagre de på maskinen.

..Ooog det hadde ikke blitt noe bra selfies uten den fantastiske ballongveggen fra Ballongbuketten.no, så tuuusen takk IGJEN for at dere leverte dekor til festglade Ulrik og meg. Hehe!

Et annet genialt tips er å leie glass og utstyr på festfabrikken.no. Vi leide 100 champagneglass (Gatsby), 200 hvitvinsglass,100 drinkglass, rød løper, ståbord og duker til denne dagen. Jeg aner ikke hva vi skulle gjort uten denne muligheten. Det hadde jo blitt rådyrt å kjøpe alt sammen, og ikke minst unødvendig å ha så mye stæsj stående her hjemme som vi kun skal bruke en gang i året. Ikke har vi plass til det heller.. Nei, tommel opp for utleie av festutstyr!

(Ikke sponset) Til drikke serverte vi champagne, hvitvin, hvitvinsangeria, øl, rosevin, alkoholfri bringebærlemonade og diverse drinker som ble sterkere og sterkere utover kvelden.. Hehe!

Vi var ganske heldige med været, minus noe regn. Derfor kunne vi heldigvis gjennomføre de planene vi hadde utendørs som blant annet var en opptreden av @andreasantiagoofficial, Dj (Ole Marius Berg) på takterrassen og saxofonist (Reidar Garthus) på taket. Ellers satt vi opp et partytelt som vi fikk låne av en god kompis utenfor foodtrucken da regnet kom, slik at gjestene kunne kose seg videre med den digge maten.

Fotograf: Irina Jomir

Herlighet, så mange fine venner vi har! Og herlighet, så mange flotte innflyttingsgaver vi fikk! Vinrommet vårt er mildt sagt fullt igjen, noe jeg ikke hadde regnet med etter å ha stått for drikke til over hundre tørste gjester i ti timer på fest. Hehe ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg