HEKTISKE DAGER

Hei, dere! Herlighet, for noen hektiske dager.. Ulrik og jeg har det virkelig med å ta på oss litt for mye om dagen. Jaja, det er bare morsome ting vi stiller opp på og fyller dagene våre med da. Men alt tar jo tid uansett hvor hyggelig det er og derfor har det vært litt stille fra meg her inne. Jeg glemmer ikke at jeg er småbarnsmamma eller blogger, men jeg glemmer at jeg bare har to hender og at de stort sett er opptatte med Severin, noe som gjør det meste annet ganske krevende..

I dag har vi hatt pressedag i Oslo med Bloggerne sesong 9, hvor Severin og pappa Ulrik debuterte på radio sammen. Hehe! Radiointervjuer er gøy, men også det verste jeg gjør. Det er sikkert en vanesak som alt annet, men jeg synes bare det er så mye vanskeligere å gjøre seg forstått med bare ord og lyd enn å gjøre tv-intervjuer foreksempel hvor kroppsspråket hjelper til. Vi ble heldigvis godt ivaretatt av Tomm-Espen på P5, og jeg må si at jeg synes det gikk ganske så bra til tross for at jeg ammet mens vi var på luften.

I morgen er det siste innspurt med forberedelser til innflyttingsfesten vår som arrangeres på lørdag. Jeg har kontroll, men det gjenstår endel småting som må på plass før huset er klart for fest, og nå som det er meldt regn ble det plutselig mer å ta hensyn til enn planlagt. Severin skal til mormoren sin, så jeg har pumpet meg som en helt her hjemme for å få nok melk i fryseren. Han er nemlig en bestemt liten fyr som nekter å ta morsmelkerstatning. Den kresne siden må han ha fra pappaen sin. Det tør jeg kun og si høyt fordi jeg vet at svigermor er enig. Hehe!

1 kommentar
    1. Hei! Ville bare komme med et lite tips, for min sønn (snart 1 år) har aldri villet ha mme – helt til jeg oppdaget at han likte den kjøleskapskald og ikke lunken! Og helst de ferdigblandede:) Severin er vel straks 3 mnd, så usikker på om han kan drikke kald mme, men om du vil teste det ut så hør med helsestasjonen først!
      Til sist vil jeg bare si at Severin har vunnet i foreldrelotteriet med dere som foreldre:) Ønsker dere en god høst og gleder meg til bloggerne starter igjen! Klem fra fast leser som heier på dere og som er så glad for at babydrømmen ble til virkelighet<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg