KLAR FOR NY SESONG

No er det hverdag igjen alle sammen. Den varme årstiden synger på siste vers, og ferien som har vært så fantastisk er dessverre over for de fleste. Høydepunktet i sommer var selvfølgelig 20. juni da vår kjære sønn kom til verden. For en fantastisk lykkefølelse! Følelsen satt rett og slett alt annet eg har opplevd til nå i livet langt ut på sidelinja.

Livet med en liten i hus er hundre prosent annerledes enn hva både Julianne og eg har opplevd tidligere. Prioriteringene har naturligvis endret seg og selv er eg plutselig langt nede på lista når ting skal ordnes eller ting skal gjøres om dagen. I tillegg må det meste som har med Severin å gjøre planlegges. En rask tur til Oslo som før kunne vært gjort på halvannen time tar plutselig 3-4 timer med en baby, og ting vi helst skulle gjort i går har vi kanskje tid til å gjøre om et par dager. Hektisk ja, men vi elsker det.. Virkelig elsker det.

No er det snart sesongpremiere av Bloggerne sesong 9. Rett før helgen var det lansering av sesongens første promovideo, som Julianne delte her på bloggen. Eg blir like overrasket hver gang eg ser episodene selv. Filminga går jo over såpass lang tid at når man først får se noe av innholdet så har man glemt mye av hva som faktisk ble filmet. Eg tok meg selv i å sprerre opp øynene bare av promoen, men gleder meg likevel veldig til sesongstart og håper at dokke kjeme til å følge oss videre på tv.

Vi har fått utrolig mange henvendelser etter at det ble kjent at vi skulle være med i denne sesongen også, og spesielt etter at de første klippene i promoen er blitt sett og delt rundt på internett, noe som leder meg inn på det eg tenkte å avslutte dette innlegget med..

For vi mennesker er forskjellige. Takk og lov for det, sier eg. Vi har forskjellige preferanser og liker forskjellige ting. I forbindelse med promoen delte diverse medier klippet via sine sosiale medier. Eg leser sjelden og nesten aldri ting som står skrevet på nettet om meg selv lenger. Men kommentarer på Facebook er det nesten umulig å unngå fordi eg blir tagget i det.

Det er naturligvis ikke noe hyggelig å lese kjipe ting om seg selv, for ikke å snakke om å lese usannheter om en selv. Men på Facebook finner man som oftest ikke de største trollene eller de verste kommentarene. Ene og alene fordi det ikke er mulig å være anonym på Facebook, og fordi det er vanskeligere å opprette falsk bruker enn på forum foreksempel. Men unntak finnes alltid og her har du noen..

Her har en kvinne i sin beste alder klart å skrive “Bare søppel…” om oss deltakere. Spørsmålet i artikkelen var følgende: “Hvem gleder du deg til å følge i denne sesongen av Bloggerne?”. Unnskyld meg, men hadde eg skrevet noke slikt offentlig på internett så hadde mine pensjonerte foreldre satt seg i bilen fra Måløy til Oslo og gitt meg hussarest i voksen alder. Helt seriøst.

Tenk at et voksent menneske kaller andre mennesker som man ikke en gang kjenner for “søppel” på en offentlig side. Vedkommende skal ha creds for å skrive kommentaren fra sin egen facebookprofil, altså uten å være anonym. Og ja, det er sunt å ha egne meninger, men noen meninger passer best i tankene og ikke på norges største tv kanal sin facebookside.

Kanskje serien ikke når deg som målgruppe, men det betyr ikke at personene som er med i serien er søppel. Etter min mening består vi i Bloggerne av en liten gruppe hyggelige mennesker med sterke personligheter som liker å dele av oss selv og som underholder veldig mange mennesker positivt. Slikt blir det bra tv av og eg vet heldigvis at  veldig mange liker serien. Kanskje til og med vedkommende som skrev “bare søppel” endrer mening. For eg vedder på at hun ser på 😉

Følg med fremover..  Det er mye spennende som skjer!

Ulrik –> @mrulriknygaard

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg