DRØMMEN SOM BLE VIRKELIG

Reklame for egen bok

Denne uken har Bloggerne sesong 8 gått i reprise på TV. Jeg orker helt ærlig ikke å se på den sesongen om igjen, siden den minner meg om så mye vondt og trist i prøverørsprosessen. En periode i livet jeg aldri kommer til å glemme, men som nå heldigvis er et tilbakelagt kapittel. Episoden hvor jeg gråter på skjermen får meg til å tenke på brevet som Ulrik skrev til meg. Et brev som jeg aldri skrev noe om her på bloggen, men som jeg valgte å ta med i boken min. Jeg får frysninger på hele kroppen når jeg leser brevet fra Ulrik til meg nå som jeg sitter her med Severin i armene mine. Her er et lite utsnitt..

Jeg ser at du prøver å vise meg at du har det greit. Jeg vet du gjør det av godvilje, for det er slik du er. Julianne, jenta mi, jeg er lei meg for at vi er i denne situasjonen. Jeg skulle gjort hva som helst for å la deg slippe. Likevel er jeg glad for at det er nettopp deg jeg står i dette med. Jeg kan ikke se for meg en bedre partner enn deg når ting er vanskelig.

Nå er du gravid igjen, Julianne. For første gang har vi klart det på den naturlige måten. Det var et enormt lyspunkt i en tung prøvetid. Jeg skjønner nesten ikke at det er sant. Har naturen gitt etter og bestemt seg for at det er vår tur nå?

Tenk at det var vår tur og at drømmen om en baby faktisk ble virkelig! I boken finner du også brevet fra meg til Ulrik..

Du kan bestille Drømmen om en baby hjem HER eller lese den på E-bok HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg