MIN FØRSTE SOMMERJOBB

Annonse// Meningstorget

Har jeg noen lesere som ikke har skaffet seg sommerjobb ennå, men som kunne tenke seg noen ekstra kroner i sommer? Eller kanskje noen som allerede jobber, men som vil ha litt ekstra cash å rutte med? Jeg husker så godt min første ordentlige sommerjobb og gleden av å tjene mine egne penger. Den friheten lønningen ga meg og følelsen av tillit fra andre voksne enn bare mamma og pappa var så fantastisk!

Tilbake til poenget.. Jeg ville bare tipse deg som leser nok en gang om Meningstorget. Der kan du som sagt tjene penger på å ta spørreundersøkelser! Enkelt og gøy! Du tjener altså penger på å gi din mening mens du sitter hvor som helst i solen foreksempel og bare koser deg med noe godt å spise, slik som jeg har gjort på verandaen i helgen. Digg, eller hva?

 

3 enkle steg

1. Registrer deg HER

2. Del dine meninger i de betalte spørreundersøkelsene på internett. Her får du altså muligheten til å ha en innflytelse på produkter du bruker selv 🙂

3. Velg din betaling! Her kan du velge mellom penger via PayPal, eller gavekort fra diverse butikker. Et gavekort er jo for eksempel en perfekt gave til en du er glad i!

Min første ordentlige sommerjobb var forresten i en klesbutikk som het Stene R i Fredrikstad. Jeg var om mulig mer interessert i klær og mote da enn nå og tror den interessen aldri vil dø hos meg. Uansett alder, livssituasjon og størrelse. Hehe! Hadde jeg fått den muligheten som Meningstorget gir den gang da så hadde jeg garrantert benyttet meg av den i tillegg til sommerjobben min og ikke minst ved siden av skolen for å få råd til enda mer klær og sko enn hva jeg hadde.

Lykke til og kos dere med inntjeningen på Meningstorget i sommer, folkens! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg