FOTOSHOOT MED BLOGGERNE

I går var Ulrik og jeg på fotoshoot med alle de herlige profilene i sesong 9 av Bloggerne på TV2. For en dag og for en gjeng! Jeg koste meg skikkelig til tross for mine ekstra kilo og en en helt grei form. Det å stå forran kameraet er ikke favorittaktiviteten om dagen. Først og fremst fordi beina mine verker og alt er tungt, men også fordi jeg ikke føler meg som meg selv i denne kroppen lenger. Det må nesten være lov å si nå på tampen av svangerskapet, eller? Det ble likevel noen hyggelige og effektive timer med god stemning og masse latter.

Da vi filmet til sesong 8 synes jeg at tiden gikk så sakte. Mye mulig på grunn av prøverørprosessen og all ventingen rundt den. Mens filmingen til sesong 9 har flydd avgårde. Jeg kan nesten ikke skjønne at vi snart er ferdig filmet til enda en sesong, men når jeg tenker på alt innholdet vi byr på så henger det på grep. For Ulriks og min del gjenstår bare ett par filminger til før vi setter punktum for denne gang..

Sesong 9 kommer på skjermen til høsten. Gled dere! Det gjør i hvertfall jeg ♥

Jepp, Ulrik har øynene igjen på bildet over og han har ikke godkjent at jeg bruker det på bloggen. Men jeg hadde ikke mange bilder å velge fra og jeg er høygravid så jeg bestemmer.. Hehe!

Bildet under er forresten lånt (les: tatt) fra stina.blogg.no. Igjen, jeg er høygravid så jeg har lov til alt. Hehe! Neida, men søtste Stina sier alltid ja <3

Vi snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg