SISTE NYTT

I dag har jeg vært hos jordmoren min igjen. Blodtrykket mitt var heldigvis fint. Det er spor av proteiner i urinen min, men såpass lite at det ikke er noe å frykte. Ellers har Severin snudd seg mer “riktig” med pannen innover og festet seg, noe som indikerer at fødselen virkelig nærmer seg. Hurra og tommel opp for det! De øvelsene jeg fikk av jordmor for en uke siden har tydeligvis hjulpet.

Jeg fikk også teste akkupunktur for første gang. I utgangspunktet har jeg aldri vært spesielt for akkupunktur fordi jeg er kritisk til alt som er “alternativt”, men når jeg først fikk tilbudet og likevel lå der på benken og slappet av så takket jeg ja. Det skal visstnok være bra for modning og for smertelindring nå mot slutten av svangerskapet. Vi satt op ny time neste uke for vanlig kontroll og for akkupunktur hvis jeg vil, men det er jo ikke sikkert at den timen blir noe av.. Hehe! Jordmoren min sa at hun trodde vi ville ses igjen til onsdag, men var ikke like overbevisende som hun har vært tidligere da hun har snakket flere uker frem i tid og over termin.

Jeg har bestemt meg for ikke å skrive fødebrev og for å fortsette planen min om ikke å ha noe plan, men å ta alt som det kommer. Jordmoren min mente det var fornuftig av meg, spesielt siden det gir meg en slags ro i hele kroppen å ha denne holdningen. Jeg blir rett og slett stresset av å plalegge noe jeg vet jeg ikke kommer til å ha kontroll over uansett.

Jeg tror at fødselen nærmer seg veldig og det virket det som om jordmoren min trodde også. Herreguuuud, dette er så spennende! 

Forresten.. Var ikke dette bilspeilet helt utrolig nydelig? Tenkte det passet bra med en mageselfie fra speilet til Severin i dag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg