EN HELDIG LITEN GUTT

Jeg mååå bare vise dere alt det nydelige som lille Severin fikk av jentene på lørdag! Gavene var som dere ser en god blanding av klær, bamser, leker og bøker. De fleste klærne var i større størrelser enn 0-3 måneder siden det begynner å fylle seg opp med klær i skapet til den første tiden her hjemme, noe heldigvis jentene hadde fått med seg.

Herlighet, så mye fint! Jeg smilte fra øre til øre når jeg pakket opp gavene i babyshoweret og det samme skjedde når jeg pakket opp alt igjen og la det utover spisebordet. Tenk for en heldig gutt som har vært ønsket lenge før han ble laget, og allerede har alt han trenger og mer til sitt første leveår før han i det hele tatt er født. En dag vil han forstå alt sammen. Det skal pappa og mamma sørge for ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg kose meg med å få alt dette på plass på rommet og i garderoben til Severin som jeg snart skal vise dere.. Ukens spørsmål og svar kommer forresten ikke denne uken. Mengden spørsmål dere stiller om dagen er ikke nok til en spalte i uken, men til en spalte annenhver uke. For min del er det helt greit. Synes du det blir for sjelden må du stille flere spørsmål til meg på Snapchat –> pilotfrue eller på innboks her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg