DE BESTE HÅRPRODUKTENE

Annonse// MayBeauty

Som dere vet er jeg veldig opptatt av håret mitt, og snart kommer jeg med en egen kolleksjon med hairextensions som har vært en drøm lenge. Hår er for meg en ekstremt viktig detalj for at jeg skal føle meg vel. Det nytter liksom ikke å ha sminken “on fleek” eller å ha det perfekte antrekket hvis ikke jeg har en god hårdag. Derfor er jeg spesielt nøye med hvilke hårprodukter jeg bruker til håret mitt og ekstra snill i forhold til å tilføre masse fuktighet gjennom uken. Det er mange som har spurt meg om hvilke hårprodukter jeg bruker. Faktisk får jeg spørsmålet nesten hver uke før spalten med ukens spørsmål og svar, så nå er det på tide at jeg forteller litt mer om produktene jeg er blitt avhengig av..

The Moroccan Miracle Shampoo og conditioner er begge milde og skånsomme fordi de gir god næring og pleier håret ved bruk. Jeg som styrer mye med både varmetenger og extensions er helt avhengig av den pleiende effekten disse produktene gir meg. Det for å unngå krusete og tørt hår, noe jeg virkelig ikke kan fordra. Kombinasjonen av shampooen og balsamen fra MayBeauty beskytter håret mot vind, kald temperatur, for mye sollys og friksjon, som jeg vil si er en nødvendighet her i landet med alle utfordringene som kommer av våre fire årstider.

Etter første bruk merker du allerede at håret ditt føles mykere og er lettere å håndtere. Jeg synes alltid at håret mitt ser silkeglatt ut etter bruk og har forelsket meg helt i den deilige duften. Produktene lukter rett og slett rent og friskt. Nesten litt eksotisk. Hehe! Du må bare teste og kjenne selv 🙂

Vil du også pleie håret ekstra mye i sommer? Da må du bare prøve The Morroccan Miracle Shampoo og conditioner? Nå får du hele 30% rabatt på disse hårproduktene men også på resten av mine favoritt produkter fra MayBeauty, med rabattkoden “pilotfruehair” eller ved å klikke HER

P.s. Rabattkoden varer bare i en begrenset periode, så vær rask!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg