UKENS SPØRSMÅL OG SVAR

Annonse/ annonselenker Nelly

Herregud, for en fin dag dette har vært! Nå får vi som fortjent i Asker og Oslo med sol og varme etter den megalange vinteren. Håper virkelig at været holder seg en stund fremover. Vi setter nemlig ut båten på sjøen først i morgen, etter klargjøring før sesongen. Her kommer ukens spørsmål og svar..

Hvordan går det med deg og Ulrik om dagen?

– Det går veldig fint med både Ulrik og meg. Livet smiler til oss begge, så vi kan ikke annet enn smile tilbake 🙂 🙂

Hvordan tror du det blir å se den lille for første gang?

– Jeg tror det blir en helt sinnsyk opplevelse som jeg ikke kan sammenligne med noe annet jeg har opplevd i hele mitt liv.

Kan du tenke deg å begynne med babysvømming?

– Jeg tror ikke det, men hvem vet?

Hva er dine tanker om kroppspresset rundt nybakte mødre? Eksempelvis “kroppen etter fødsel”-opplegget.

– Jeg synes det er veldg trist at kroppspresset blant både gravide og nybakte mødre eksisterer i det hele tatt. Men selv om jeg er skikkelig motstander av hele greia så skal jeg være ærlig å si at jeg dessverre kjenner på presset selv.

Skal Severin ha etternavn fra dere begge eller bare en av dere?

– Jeg heter Julianne Nygård. Ulrik heter Ulrik Kvalheim Nygård. Severin skal hete Severin Nygård.

Hvor ofte snakker du og Ulrik sammen når han er ute på jobb?

– Som oftest om morgenen, når han har pauser på bakken og når vi skal legge oss. Ca 3-4 ganger om dagen.

Har du noen til å passe hundene når dere er på sykehuset?

– Jeg satser på at den andre mammaen til Stella kan ha både Stella og Ramp mens vi er på Sykehuset. Kanskje hun til og med vil låne huset i noen dager, slik at hundene er her når vi kommer hjem? Nå får vi se om hun faktisk leser bloggen min eller ikke.. Hehe!

Hva føler du er viktige ting å kjøpe før babyen er født av utstyr og ting? Hva kan man vente med?

– Jeg føler at det meste er viktig å ha på plass før fødsel. Til og med ting jeg VET vi ikke kommer til å bruke før han nærmer seg ett år. Derfor er nok jeg feil person å spørre om akkurat det. Hehe!

Hvordan skal dere feire 17. mai i år?

– I år dropper vi champagnefrokost med hensyn til meg, siden dagen blir lang nok som den er med tanke på beina mine. Men vi skal møte jentene mine med kjærester/samboere til middag klokken 16 på Bar Tjuvholmen, og før det skal vi kose oss i båten med venner og famile.

Synes du det er vanskelig å være rundt alkohol nå som du er gravid?

– Jeg synes ikke det er vanskelig, men litt kjedelig. Hehe! Spesielt når folkene rundt meg begynner å bli i farta.

Har du pakket fødebagen, og hvis ja – hva har du oppi?

– Jeg har begynt, men det eneste som er pakket er noen amme BH-er, ammeinnlegg, gode innesko og en joggedress. Jeg skal vise dere alt innholdet i et eget innlegg når jeg er ferdig pakket.

Er du medlem av mange grupper på Facebook? Mammagrupper og så videre?

– Sorry, men jeg hater grupper på Facebook. I jobbsammenheng er det praktisk, men i fritiden min orker jeg bare ikke lese om hundretusen forskjellige meninger om ditt og datt. Det får jeg nok av gjennom bloggen.

Vet du når boken din blir anmeldt?

– Nei, jeg vet ikke om den blir anmeldt i det hele tatt.

Har du vurdert å ta profesjonelle nyfødte fotografier?

Vurdert? Vi skal ta profesjonelle bilder fra første stund og gjennom hele oppveksten hans. Jeg jobber jo sammen med @fotograf_marianjade hver uke, så bilder blir det nok av.

Skal du og/eller Pia ha en baby shower?

– Og/eller? BEGGE skal selvfølgelig ha babyshower <3 <3

Liker du hagearbeid? Skal dere ha feks drivhus?

– Nei og nei. Jeg gjør det jeg må for at uteområdene skal bli koselige og er veldig glad i blomster, men jeg har ikke grønne fingre akkurat. I dag har jeg vært tre runder innom Plantasjen og jeg må sikkert minst tre runder til før alt er på stell her. Altså, jeg prøver så godt jeg kan.

Skal dere fly med Severin når han er baby?

– Planen er det, ja. Vi har lyst til å reise på vår første familietur til vinteren en gang.

Har du blitt kjent med noen i Vollen ennå?

– Jeg har blitt litt kjent med naboene mine i gata her hvor vi bor og de er superhyggelige. Ellers har jeg heldigvis en venninne som bor under 10 minutter unna i bil.

Hvorfor gir du og Ulrik bort så mye ting gratis på Snapchat hele tiden?

– Det er fordi vi har en stor opprydding på gang.

Følg oss gjerne –> pilotfrue og mrulriknygaard om du vil sikre deg noen “skatter”. Senest i stad ga Ulrik bort alle de gamle flybøkene sine til en ivrig student 🙂

(annonselenker) Blazer: HER/ Body: HER/ Gravidbukser: H&M/ Sandaler: Birkenstock

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg